شمانیوز
شما نیوز

دعوای لفظی شدید دو آقازاده

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این جنگ بین دو آقازاده هنری و فوتبالی است. یکی عاشق مربی خارجی و دیگری عشق سبک مربیگری پدر.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

هوتن قلعه نویی شمشیر را برای پولاد کیمیایی از رو بست تا آقا پسرهای دو مرد سنتی هنر و فوتبال ایران رو در روی هم بایستند. فضای دعوا هم جایی نیست غیر از صفحه اینستاگرام!

این جنگ بین دو آقازاده هنری و فوتبالی است. یکی عاشق مربی خارجی و دیگری عشق سبک مربیگری پدر.

همه چیز از پستی شروع شد که پولاد کیمیایی بعد از شنیدن خبر جدایی کارلوس کروش روی اینستاگرامش گذاشت. او همان حرف رایج این روزها را برای پستش برگزید. ماجرای مربی سنتی داخلی و این حرف ها ؛«تا کی سکوت کنیم و ببینیم برای پر کردن جیبشون از حق مردم می گذرند.شاید روزی برسه که کی روش ها مجبور نشن ایران رو ترک کنن. بعضی ها فقط شناسنامشون ایرانیه ...» پولاد که پست های فوتبالی زیادی می گذارد و نشان داده از هواداران کارلوس است ته متنش را اینگونه تمام کرده بود :« شاید حالا امثال قلعه نویی ها احساس بزرگی کنن اما ...»

حرف های این آقازاده سینمایی که پدرش سال هاست برای فیلم های سنتی اش به شدت با انتقاد کارشناسان رسانه ای مواجه شده و خیلی ها سبک سنتی فیلم سازی او را از قیصر و گوزن ها به بعد ، تمام شده می دانند و سبک کارش را با قلعه نویی و علی پروین در فوتبال مقایسه می کنند و سنتی نامش می دهند ، حالا برای حرف هایش یک مدعی بزرگ پیدا کرده .

هوتن قلعه نویی تنها پسر امیر قلعه نویی مربی استقلال. هوتن که به شدت بابایی است و امیر قلعه نویی بارها برای پسرش با اهالی فوتبال در افتاده و اصلا جنگ بزرگش با رسانه های ورزشی برای انعکاس حمله لیدرهای تیمش به یک طرفدار در کمپ تمرینی استقلال برای اعتراض به پسرش بود ، حالا به این توهین به پدرش حسابی کلافه شده.

او که قدرت قلمی خوبی دارد و پیشتر هم در فیسبوکش بارها مطالبی در نقد منتقدان پدر نوشته بود ، این بار به پولاد کیمیایی تاخته و برایش می نویسد. این متن را سایت ستاره ها از صفحه هوتن قلعه نویی منتشر کرده است:« هیچی نمی تونم بهت بگم چون همین متنی که نوشتی معلومه از فوتبال هیچی نمی فهمی فقط یه چیزی از فالورها میشه فهمید چه شخصیتی داری . دوما قلعه نویی نه امیر خان قلعه نویی اوکی؟؟ تو همین متن 4 تا غلط املایی داری!»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied