شمانیوز
شما نیوز

حبس ابد برای مهاجم استقلال - عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برای خودش بروبیایی داشت. نازش خریدار داشت.آن قدر خوب بود که هم استقلال بازی کرد و هم پرسپولیس؛ هرچه بود او آن سالها "روماریوی ایران" بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

"علی اکبریان- روماریوی ایران" این شعار سالها توسط هوادارن استقلال حواله مهاجم خوش تیپ و خوش قیافه تیمشان می شد.

اوضاعش به کام بود. خیلی هم به کام بود. شهرت و البته که ثروت -هرچند پولی که آن سالها فوتبالیستها می گرفتند با الان قابل قیاس نبود اما در دوره علی اکبریان و صادق ورمرزیار و... پولی که می گرفتند خیلی هم کم نبود- .

سالهای اوج بازیکنانی مانند اکبریان روزنامه ورزشی مانند حالا فراوان نبود. به جایش اما این هفته نامه های ورزشی بودند که جولان می دادند.

یکی از دوستان مطبوعاتی که آن سالها سردبیر یکی از همین هفته نامه های پرطرفدار فوتبالی بود خاطره ای جالب از علی اکبریان تعریف می کند.

او می گوید:" یک روز اکبریان را به عنوان میهمان تلفنی به دفتر هفته نامه دعوت کردیم. باورتان نمی شود بنده خدا قرار بود دو ساعت از ساعت 10 تا 12 به تلفنها پاسخ گوید اما متقاضیان صحبت با او آن قدر زیاد بودند که این دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت هرچند که باز هم وقت کم آوردیم".

این پیشکسوت مطبوعات ورزشی می افزاید:"نکته جالب این بود که شاید بیش از 70 درصد تماس ها از سوی دختران جوان بود که برخی از آنها حتی مستقیم و بعضی دیگر غیر مستقیم از او تقاضای ازدواج می کردند و شماره تلفن شخصی اش را می خواستند هرچند که اکبریان هیچ شماره ای به کسی نداد و..."

روزگار گذشت تا علی اکبریان از فوتبال خداحافظی کرد و در دام مواد مخدر گرفتار شد و داستان لو رفتن او که با خود مواد مخدر شیشه حمل می کرد و حبس ابد او که دیگر همه می دانند.

کاش بعضی ها بیشتر از اینها قدر خود را بدانند کاش...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied