شمانیوز
شما نیوز

سردار قاسم سلیمانی در یمن! - عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این ادعا و تصویر ابتدا از سوی توئیتر "بی بی سی عربی" منتشر شده و در ادامه به سبب واکنش کاربران این شبکه اجتماعی، خبر و تصویر از صفحه بی بی سی عربی حذف شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

انتشار تصویری از سردار "قاسم سلیمانی" که طبق ادعای شبکه بی بی سی به یمن سفر کرده، در شبکه های اجتماعی با واکنش مواجه شد.

بخش فارسی شبکه انگلیسی بی بی سی (bbcpersian) این ادعا را به نقل از منابع نامعلوم و تایید نشده اعلام کرد؛ اما ظاهرا این ادعا و تصویر از سوی توئیتر "بی بی سی عربی" منتشر شده و در ادامه به سبب واکنش کاربران این شبکه اجتماعی، خبر و تصویر از صفحه بی بی سی عربی حذف شده است.

این در حالی است که بی بی سی منبع این خبر را "خبرنگار ما در بیروت" و به نقل از "منابع نزدیک به سردار قاسم سلیمانی" اعلام کرده است. در پی حذف خبر قبلی و واکنش ها به این مسئله در شبکه های اجتماعی، بی بی سی در خبری تکمیلی اعلام کرد: "به زودی جزئیات این خبر به اطلاع خواهد رسید." (!)

خبر ادعایی بی بی سی به نقل از "منابع نزدیک" که پس از مخابره از روی صفحه رسمی این شبکه حذف شد.

توضیح بی بی سی پس از واکنش ها به حذف خبر: "جزئیات به زودی به اطلاع خواهد رسید."

کاربران توئیتر در واکنش به این تصویر ادعایی که قاسم سلیمانی را در کنار مرد یمنی نشان می دهد نوشتند: «تصویری که بی بی سی عربی گذاشته، فوتوشاپ افتضاحی است.»

تصویر ادعایی که به گفته برخی از کاربران توئیتر ابتدا از سوی وب سایت المانیتور منتشر شده است

101

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied