شمانیوز
شما نیوز

عیدی گرفتن از شوهر خواهرم را دوست دارم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی سابق تیم ملی فوتسال که افتخارات بی نظیری را با این تیم تجربه کرد، این روزها غصه نبود بابک معصومی را می خورد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حسین شمس که تیم ملی فوتسال ایران با وی به افتخارات بی نظیری رسید، این روزها در خدمت خانواده است. او که متولد ساوه است، هنوز هم این شهر را بهترین نقطه ایران می داند. با وی گپی زدیم که در زیر می خوانید. سال تحویل کجا بودی؟ تهران و در خدمت خانواده هستم. دوست داری اولین تبریک عید را به چه کسی بگی؟ با حاظر شدن بر مزار پدر و مادرم که به رحمت خدا رفتند، اولین تبریک را نثار روح پر فتوحشون می کنم. اولین عیدی که در دوران بچگی گرفتی و به خاطر داری، چی بود و از کی؟ باور کنید یادم نیست که اولین عیدی عمرم را از چه کسی گرفتم. دوست داری از چه شخص خاصی عیدی بگیری؟ در ایامی که خودم به دلیل شرایط سنی به همه عیدی می دهم، فقط یک نفر در بین اقوام هست که به من عیدی می دهد و ایشون هم شوهر خواهرم است که از من بزرگ تر است. من هم دوست دارم از ایشون عیدی بگیرم. عید امسال جای چه کسی خالیه؟ به غیر از پدر و مادرم و مرحوم خواهرم، جای خالی بابک معصومی را هم احساس می کنم. این سومین سالی هست که بابک را نداریم و فقط غصه اش را می خوریم. بابک تا زمانی که زنده بود، هر سال جزو اولین افرادی بود که عید را به من تبریک می گفت.

عیدی گرفتن از شوهر خواهرم را دوست دارم/ غصه نبود بابک را می خورم

کدام سین از سفره هفت سین را بیشتر دوست داری؟ سکه؛ البته اگر طلا باشد. سکه های صد تومنی و پونصد تومنی را قبول ندارم. بهترین عیدی عمرت را از کی گرفتی؟ در هفت سالگی بهترین عیدی عمرم را از مرحوم پدرم گرفتم. یک جفت کفش کتانی سفید رنگ که بسیار مرا خوشحال کرد و هیچ وقت از ذهنم پاک نخواهد شد. بهترین شهر ایران برای مسافرت در عید؟ برای من ساوه بهترین شهر است چون زادگاه من است و تا 5 سالگی هم آنجا بودم. الان هم چون همه اقوامم ساوه هستند، دوست دارم که حتما در ایام عید آنجا باشم. بعد از آن، مشهد مقدس به واسطه وجود امام رضا که البته در ایام عید سفر کردن به آن جا خیلی هم سخته. یک دعای نوروزی. مثل بیشتر ایرانی ها دعا می کنم که مذاکرات 5 بعلاوه یک به نفع ایران تمام شود و خدا پشت و پناه دکتر ظریف و یارانش باشد. یک تبریک ویژه نوروزی. تبریک می گویم به همه هموطنان عزیزم در هر کجای ایران و دنیا که هستند. هر وقت یک تیم از ایران به خارج از کشور اعزام می شود تازه می فهمیم که ایرانی ها در همه جای دنیا چقدر یار و یاور همدیگر هستند. همچنین یک تبریک ویژه هم می گویم به همه فارسی زبان های دنیا که مثل ما ایرانی ها عید نوروز را جشن می گیرند. فارسی زبان های کشورهای افغانستان، تاجیکستان و هر کجای دیگر. منبع: مشرق

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied