شمانیوز
شما نیوز

دکتر داود اصغری به شهات رسید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جانباز سرافراز اسلام دکتر داود اصغری که از او به عنوان پزشک جانباز مردمی نام برده می شود به خیل شهدا پیوست و به آروزی دیرینش رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

دکتر داود اصغری متخصص گوش، حلق و بینی که از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بود در سال 1347 در اردبیل متولد شد و از 15 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در عملیات بدر، والفجر از ناحیه شکم و کبد دچار جراحت شد و سال های سال با 70 درصد جانبازی اما با روحیه انقلابی و ارزشی در خدمت مردم بود و به عنوان یک پزشک مردمی به محرومان جامعه خدمت رسانی می کرد.

این پزشک حاذق و مردمی که خود را وقف بیماران کرده بود بعد از سال ها تحمل درد و رنج ناشی ازجراحات دوران دفاع مقدس عصر امروز به خیل شهدا پیوست تا به آروزی دیرینش دست پیدا کند.

پیکر مطهر جانباز دوران دفاع مقدس اصغری فردا از ساعت 11 صبح از جلوی مسجد قدس تشییع و در گلزار شهدای آرامستان ججین به خاک سپرده می شود.

دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان نظام پزشکی و پزشکان استان اردبیل شهادت این پزشک حاذق و جانباز را که فقدانی برای جامعه پزشکی است، تسلیت گفته و رسیدن او را به مقام شهادت تبریک گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied