شمانیوز
شما نیوز

جزئیات بیمه تکمیلی فرهنگیان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان در قالب چهار بسته مختلف پیش بینی شده که به نظرسنجی معلمان گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد میرپور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: با هدف برطرف کردن دغدغه فرهنگیان و حفظ مقام والای معلم ، امسال باتوجه به پوشش های بیمه ای خاص، بسته های بیمه تکمیلی با شرایط و خدمات ویژه برای فرهنگیان در نظرگرفته شده است.

وی افزود: در بسته اول خدمات با شرایط فعلی تعریف شده، در بسته دوم خدمات کامل با نرخ مصوب بیمارستانی، در نوع سوم تلفیق خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی و در بسته نوع چهارم نیز خدماتی کمتر از شرایط فعلی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی پس از کسب نظر فرهنگیان سراسر کشور در فروردین و بسته به نیاز معلمان، یکی از روشها به صورت ملی یا استانی انتخاب و استفاده خواهد شد.

میرپور تصریح کرد: قرارداد با بیمه گذار فعلی تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد و باتوجه به امکانات و ظرفیت های موجود در استان اصفهان امیدواریم قبل از پایان این زمان بیمه گذار جدید برای بیمه طلایی فرهنگیان مشخص شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس تفاهمنامه ای که در 45 بند با بانک سرمایه امضا شده، خدمات ویژه ای برای فرهنگیان منظور شده است.

وی خاطر نشان کرد: در یکی از مفاد این تواهمنامه، تمامی حسابهای آموزش و پرورش به بانک سرمایه منتقل خواهد شد اما حقوق و دستمزد مشمول این بند نمی شود.

بیش از 50 هزار معلم ، آموزش 840 هزار و 189 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در استان اصفهان را برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied