شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش به دانشجویان دانشگاه آزاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تصمیم دانشگاه این است تا جشنی بزرگ و باشکوه برای زوج‌های دانشجو تدارک ببیند ولی تاکنون درباره مکان برگزاری این جشن تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از مهر، به گفته سعید کاردار تاکنون سه هزار دانشجو توانسته‌اند از مزایای وام ۱۰میلیون تومانی دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شوند.

وی همچنین با اشاره به موضوع تغذیه دانشجویان گفت: به طور میانگین بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دانشجو در روز در واحدهای دانشگاهی غذا می‌خورند و دانشگاه نیز روزانه بین یک تا ۲ میلیارد تومان یارانه غذا می‌دهد ولی همچنان از کیفیت غذای دانشجویی رضایت ندارد. در حال حاضر غذای دانشجویی با سه قیمت ۶۰۰، ۷۰۰ و ۸۰۰ تومان به دانشجویان عرضه می‌شود در حالی که قیمت هر پرس غذا برای دانشگاه دست‌کم ۶هزار تومان تمام می‌شود. یکی از مشکلات مهم آن است که در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد، دانشجویان امکان یا تمایل خروج از دانشگاه برای خرید غذا را ندارند. معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه هیچ دانشجویی در طول دوران مسئولیتش بنا به دلایل امنیتی اخراج نشده گفت: اما در چند مورد این اتفاق افتاده که دستگاه قضایی بنا به دلایلی مانند مسائل اخلاقی یا موادمخدر، حکمی قطعی درباره دانشجویی صادر کرده و این دانشجو نیز به دلیل آن حکم از دانشگاه اخراج شده است. وی افزود: وزارت‌های علوم و بهداشت به همراه دانشگاه آزاد اسلامی در حال تدوین آیین‌نامه انضباطی مشترکی هستند زیرا در حال حاضر وحدت رویه‌ای وجود ندارد و در حال حاضر هم وزارت و هم دانشگاه آزاد اسلامی آیین‌نامه انضباطی مختص خود را دارند و بعضی از دانشگاه‌ها نیز برای خود آیین‌نامه خاص دارند. کاردار اضافه کرد: در طول یک سال گذشته آیین‌نامه‌های نقل و انتقالات، تخفیف شهریه و انضباطی بازنگری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied