شمانیوز
شما نیوز

زمان بازی تراکتور سازی و الاهلی عربستان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  تیم فوتبال تراکتور سازی در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم فوتبال الاهلی عربستان است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تیم فوتبال تراکتور سازی در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم فوتبال الاهلی عربستان است.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع الاهلی عربستان به پایان رسید بر این اساس تیم تراکتور سازی به دنبال جبران شکست بازی رفت است تا به صعود به مرحله بعد امیدوار بماند.
گفتنی است: تیم الاهلی عربستان قبل از بازی جنگ روانی علیه تراکتور سازی به راه انداخته به کنفدراسیون آسیا درخواست داده امنیت این تیم در تبریز تامین شود.
به هر حال الاهلی‌ها می‌دانند که بازی کردن مقابل هواداران پر شور تبریزی کار بسیار سختی خواهد بود بر این اساس تقاضایشان بیشتر نوعی فرافکنی است تراکتور سایز با سه امتیاز در رتبه سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و برای ارتقای جایشگاهش در جدول باید این بازی را ببرد تا همچنان به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد.
همچنین شاگردان تونی در لیگ برتر وضعیت مناسبی دارند و با 47 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند بنابر این آنها باید اقتدارشان را در آسیا هم به رخ حریفانشان بکشند.
در آن سوی میدان تیم فوتبال الاهلی عربستان با هفت امیتاز صدرنشین گروه D است و هدف این تیم نباختن در تبریز است بر این اساس محتاطانه به مصاف تراکتور سازی می‌‌آید چرا که با یک امتیاز هم می‌تواند به صدرنشین خود در گروه D ادامه بدهد اما تراکتور سازی برای جبران شکست دور رفعت به مصاف الاهلی می‌رود.
نسف قارشی و الاهلی امارات هم ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی