شمانیوز
شما نیوز

اعتراضات معلمان صنفی است، نه سیاسی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مسئول انجمن اسلامی معلمان خدابنده بر لزوم توجه به درخواست‌های معلمان تاکید کرد و گفت: این درخواست‌ها به هیچ وجه سیاسی نیست بلکه صنفی است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علی اسدی شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی فعالان سیاسی، اجتماعی و مطبوعاتی استان زنجان با اشاره به تغییر مدیران اظهار داشت: با وجود گذشت دو سال از عمر دولت، نتیجه این تغییر در شهرستان‌ها مشهود نیست.

وی با بیان اینکه اغلب مدیران شهرستان حتی در بخش‌ها هم تغییر نکرده‌اند، ادعا کرد: 60 درصد مسئولان شهرستان خدابنده تغییر نکرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده همدلی و همزبانی را لازمه همراهی با دولت دانست و تصریح کرد: اگر روند کنونی ادامه یابد زمینه بازگشت به دولت سابق فراهم می‌شود.

اسدی حضور افراد وابسته به طیف مخالف را در برخی پست‌ها نوعی سوهان روح عنوان کرد و افزود: نگاه اپوزیسونی به هواداران دولت در شهرستان‌ها حفظ شده است.

وی توسعه سیاسی را در شهرستان‌ها عقیم و مغفول توصیف کرد و افزود: برخی اقدامات هم برای مشکل‌آفرینی انجام می‌شود که تفاوت‌های موجود در قیمت نان از جمله آنهاست که برای بدنام کردن دولت انجام می‌شود.

این فعال سیاسی بر لزوم توجه به درخواست‌های معلمان تاکید کرد و گفت: این درخواست‌ها به هیچ وجه سیاسی نیست بلکه صنفی است.

وی با بیان اینکه مشکل معلمان فقر نیست، تاکید کرد: مشکل آنها فرقی است که بین آنها و دیگر کارمندان دولت وجود دارد.

*احزاب زنجان محلی برای برگزاری تجمع حزب خود ندارند

همچنین دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه مردم بعد از گذشته سی و اندی سال از پیروزی انقلاب شور و نشاط مشارکت در امور سیاسی را ندارند، ادامه داد: دلیل عدم مشارکت این است که هیچ اتفاقی به مانند انقلاب ذائقه آنها را طی این سال‌ها شیرین نکرده است.

مرتضی ریحانیان موفقیت دولت‌ها از جمله دولت تدبیر و امید را نیازمند مشارکت و حضور آحاد مختلف مردم دانست و تاکید کرد: این نیاز در تهاجم فرهنگی صورت گرفته مبرهن است.

وی بر جایگاه مهم احزاب در توسعه سیاسی اجتماعی جامعه تاکید کرد و گفت: احزاب تاکنون موفق به احداث یک خانه احزاب برای خود نشده و محلی برای تجمع حزبی خود ندارند. فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied