شمانیوز
شما نیوز

تجمع و اعتصاب معلمان مقابل آموزش و پرورش تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تعدادی از معلمان در اعتراض به وضعیت معیشتی شان امروز در مقابل اداره کل آموزش و پرورش تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تعدادی از معلم امروز در اعتراض به وضعیت معیشتی شان با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل برخی از ادارات کل آموزش و پرورش استان ها تجمع کردند.

در تهران حدود 300 تا 400 معلم تجمع کننده در مقابل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران پلاکاردهایی چون «آیا نمایندگان مجلس نیز رتبه بندی می شوند؟»، « آقای روحانی کلید آموزش و پرورش پیدا نشد؟»، «معیشت همراه با منزلت»، «بهبود سطح معیشت معلمان حق مسلم است»، «معلم بیدار است از تبعیض بیزار است»، «درد ما فقر نیست، فرق است»، نسبت به وضعیت معیشتی خود گلایه دارند.

به گزارش فارس، طرح رتبه بندی معلمان در اسفند ماه سال گذشته در هیأت دولت تصویب شده است و مقرر شده که از مهر امسال اجرا شود؛ بنا بر گفته وزیر آموزش و پرورش، «با اجرای این طرح، حقوق معلمان بین 160 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد».

در چنین شرایطی تجمع معلمان همچنان برگزار می شود و این گروه فرهنگیان همچنان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت شان هستند و برخی نیز عنوان می کنند که افزایش حقوق بیش از این میزان و بدون اجرای رتبه بندی باید اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied