شمانیوز
شما نیوز

عدم پاسخگویی دولت به مطالبات معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: چندی است تجمعاتی در کشور از سوی معلمان انجام می‌شود که دولت باید در این خصوص و رفع مشکلات آنها بررسی جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ابراهیم کارخانه‎ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت معلم، اظهار کرد: به طور حتم معلمان و فرهنگیان، کلید توسعه و تعالی جامعه هستند زیرا انسان‌ها را با نور علم و آگاهی آشنا کرده و از ضلالت و گمراهی دور می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به معیشت فرهنگیان و معلمان گفت: معلمان، مهمترین رکن آموزشی و تربیتی در جامعه هستند اما اگر رضایتی در حقوق و مزایای خود نداشته باشند در آن صورت به خاطر دغدغه‌های معیشتی، نباید انتظار انجام کامل رسالت از سوی آنها را داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر اخیرش به رئیس جمهور، مبنی بر لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان و رفع نگرانی‌های آنها، خواستار توجه به این مهم شد.

وی ادامه داد: چندی است تجمعاتی در سطح کشور از سوی معلمان به ویژه در محل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها انجام می‌شود که دولت باید در این خصوص و رفع مشکلات آنها بررسی جدی داشته باشد.

*گرانی بی‌رویه نان در شرایط فعلی به صلاح نیست

کارخانه‌ای صرف هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری بر روی آینده کشور دانست و این مهم را از موضوعاتی عنوان کرد که باید نگاه بلندی و عمیقی نسبت به آن داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از گرانی بی‌رویه نان تحت عنوان آزادسازی قیمت آرد، از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست تدبیری در این باره بیاندیشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد: گرانی بی‌رویه قیمت نان، در شرایط کنونی کشور ظلم به مردمی است که در تأمین معاش اولیه خود با مشکل جدی مواجه هستند.

وی افزود: این وضعیت اقشار محروم و مستضعف را با مشکلات جدی مواجه ساخته به طوری که ادامه این روند، موجبات نارضایتی شدید آنها را فراهم خواهد ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied