شمانیوز
شما نیوز

حسنی خو:

کی روش می ماند هرکس ناراضی است برود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): "سرمربی تیم فوتبال کشورمان در ادامه قراردادش به همکاری خود در تیم ملی ادامه خواهد داد"این موضوع پس از جلسه امروز از سوی رییس فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش و جوانان عنوان شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بعد از جلسه کارلوس کی روش و کفاشیان در فدراسیون فوتبال قرار بر این شد که کی روش به همکاری با فوتبال کشور ما ادامه می‌دهد و در کنار تیم ملی باقی بماند.
کفاشیان: به زودی تغییرات را در کادر فنی تیم ملی خواهید دید/ ازبک‌ها باید تابع ما باشند نه ما تابع آن‌ها
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صدد هستیم تا درباره انتخاب دستیار سرمربی و سرپرست تیم ملی به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.
علی کفاشیان بعد از جلسه امروز اظهار داشت: باید بگویم مشکلاتی وجود داشت که در هر حال حاضر برطرف شد و قرار است کی روش به کار خود در تیم ملی ادامه دهد.
وزارت ورزش برخی مشکلات را حل کرد
وی بیان کرد: پس از مذاکرات اخیری که داشتیم از کی روش و حسنی خو دعوت کردیم که به جلسه بیاید و مشکلات را حل نماییم از طرفی دیگر مسائلی را که برای حمایت کی روش مطرح بود از جانب نماینده وزارت ورزش و جوانان برطرف شد و در حال حاضر خیال ما نیز آسوده است.
مشکل ممنوع الخرجی کی روش حل می شود
وی درباره ممنوع الخروجی کی روش عنوان کرد: با مقامات دارایی صحبت‌های لازم صورت گرفته و در تلاش هستیم تا مشکل ممنوع الخروجی کی روش برطرف گردد و مطمئنا مشکل سرمربی تیم ملی حل شدنی است، قرار شد کی روش با هیأت رئیسه در آینده نشستی داشته باشد و کی روش برنامه چهار ساله خود را ارائه خواهد داد و به طور حتم هیچ مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد.
ازبکستان باید تابع ما باشد
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بازی های دوستانه اظهار داشت: تیم فوتبال ازبکستان پیشنهادی به ما ارائه داده که ما آن را قبول نکردیم و آن‌ها باید شرایط ما را قبول کنند و ضمن اینکه الگوهای تیم ملی خرداد ماه آغاز می‌شود، دستیار کی روش و سرپرست تیم ملی نیز مشخص خواهد شد.
حسنی خو:هرکسی نمی‌تواند با کی روش کار کند از فدراسیون برود
مدیر کل حراست وزارت ورزش گفت: تصمیم گرفته شده که با کی روش ادامه همکاری داشته باشیم اما اگر کسی تمایل به این کار ندارد می‌تواند از فدراسیون فوتبال برود.
کی روش در تیم ملی می ماند
رضا حسنی خو نماینده وزارت ورزش و جوانان پس از جلسه در خصوص بحث‌های مطرح شده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور کفاشیان و کی روش توانستیم به تفاهم نامه ای دست پیدا کنیم و در این تفاهم نامه قرار بر این شد که کی روش کارش را در تیم ملی دنبال کند و همه تلاش برای موفقیت تیم ملی در نظر بگیرد.
آنهایی که با کی روش مخالفند بروند
وی بیان کرد: تصمیم گرفته شد با کی روش کار شود و اگر کسی تمایل به این کار ندارد می‌تواند از فدراسیون فوتبال برود، موفقیت تیم ملی یک مسابقه برد- برد است به طور حتم اگر کی روش موفق شود به فوتبال ما کمک کرده و در غیر این صورت فوتبال لطمه می‌بیند..
نام مخالفان کی روش را نمی برم
وی درباره اینکه آیا منظورش از کسی که نمی‌خواهد در فدراسیون بماند اسدی است یا خیر، بیان کرد: من خواهش می‌کنم از کسی اسم نبرید و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تیم ملی نتیجه بگیرد و به طور حتم فدراسیون نمی‌تواند در درون خود با کی روش مخالفت کند و مطمئن هستم با مدیریت و درایت کفاشیان این مشکلات حل خواهد شد ضمن اینکه کی روش برنامه‌های خود را برای صعود به مراحل بالاتر ارائه داده و ما نیز در تلاش هستیم تا برنامه‌های سرمربی را برای صعود به مراحل بعد انجام دهیم و شرایطی را فراهم نماییم تا تیم ملی موفق شود.
تمام ارگانهای فدراسیون باید هم صدا با برنامه های تیم ملی باشند
حسنی خو افزود: مواردی در جلسه امروز مطرح و قرار بر این شد در برخی از مسائل به تفاهمات لازم دست پیدا کنیم، یکی از بندهای مطرح شده در این خصوص بود که برنامه‌ها و شرایط و محورهای تیم ملی محقق گردد و از طرفی دیگر فدراسیون موظف است شرایط تیم ملی را جزء اولویت اول فدراسیون قرار دهد، همچنین فدراسیون موظف خواهد بود در قبال تیم ملی کلیه ارکان آن یک صدا باشد و شرایطی را برای حل مشکلات و موفقیت تیم ملی در نظر بگیرد.
انتهای پیام/
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied