شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی یک مرد به مردی دیگر در زنجان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دو مرد که در ماجراهای جداگانه مرتکب تجاوز شده بودند، به ‌دار آویخته شدند. یکی از این افراد به زنی متأهل در برابر شوهرش تعرض کرده و دیگری مردی را مورد آزار جنسی قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

دو مرد که در ماجراهای جداگانه مرتکب تجاوز شده بودند، به ‌دار آویخته شدند. یکی از این افراد به زنی متأهل در برابر شوهرش تعرض کرده و دیگری مردی را مورد آزار جنسی قرار داده بود.

زن و شوهری جوان روز ٢٨ تیر سال گذشته به پلیس زنجان مراجعه و شکایتی را مبنی بر تجاوز به‌عنف، سرقت مسلحانه طلا و جواهر و ضرب‌وشتم مطرح کردند.
مرد جوان گفت: «همراه همسرم برای تفریح به روستایی در اطراف زنجان رفته بودیم که دو مرد ناشناس به ما حمله کردند. آنها با سلاح ما را تهدید کردند و شکنجه دادند. مردان ناشناس تمام اموالی را که همراه داشتیم به‌زور گرفتند و سپس به همسرم تعرض کردند».
کارآگاهان با انجام تحقیقات ویژه توانستند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند. این افراد در دادگاه کیفری استان زنجان محاکمه و به اعدام محکوم شدند. این پرونده در دیوان‌عالی کشور نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم صادره در مورد یکی از متهمان تأیید و در مورد متهم دوم نقض شد؛ به‌این‌ترتیب متهم اصلی دیروز در زندان زنجان به ‌دار آویخته شد.
پرونده متهم دوم نیز اکنون در اختیار قضات دادگاه کیفری قرار دارد و این فرد باید یک‌بار دیگر محاکمه شود. اعدامی دوم که حکم او در ابهر به‌اجرا درآمد متهم بود به مردی تجاوز کرده است. این متهم به‌عنوان مسافر، خودروی آژانس مسافربری را کرایه کرد و راننده را به منطقه‌ای خلوت کشاند.
متهم سپس با فریب راننده وی را وارد دامداری متروکه‌ای کرد و در آنجا به کمک دوستش که از قبل در آنجا منتظر بود راننده را مورد تعرض قرار داد. این متهم نیز در دادگاه کیفری استان زنجان محاکمه و به مرگ محکوم شده و این رأی به تأیید دیوان‌عالی کشور نیز رسیده بود.
منبع: روزنامه شرق
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied