شمانیوز
شما نیوز

حضور هنرمندان در کنار طاغوتی‌ها/تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در این گزارش به ابعاد جدیدی از رفتارهای ناهنجار هنرمندان سینما می‌پردازیم. حضور در کنسرت های خوانندگان لس آنجلس و ‌ضدانقلاب هر چند در گذشته نیز شاید مبسوق به سابقه بوده ولی نکته مهم این است که امروز بدون هیچ نگرانی و در یک حاشیه امن و باافتخار این عکس‌های یادگاری گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در چندین گزارش فرهنگی درباره نگاه شخصی هنرمندان به خصوص اهالی سینما به مسائل مختلف پرداختیم. از احداث مقبره برای سگ تا استفاده از برند لباس و جواهر آلات ضد انقلاب توسط بعضی از هنرمندان حتی به مسئله مجری های صداوسیما نیز نیم نگاهی داشتیم و اینکه چرا به راحتی افرادی که در زندگی واقعی شاید علاقه‌ای به نظام اسلامی ندارند توانستند تا این حد رشد کنند و حتی تا سطح الگو شدن برای جوانان نیز پیش روند. در این گزارش به ابعاد جدیدی از رفتارهای ناهنجار هنرمندان سینما می‌پردازیم. حضور در کنسرت های خوانندگان لس آنجلس و ‌ضدانقلاب هر چند در گذشته نیز شاید مبسوق به سابقه بوده ولی نکته مهم این است که امروز بدون هیچ نگرانی و در یک حاشیه امن و باافتخار این عکس‌های یادگاری گرفته می‌شود.

عکس یادگاری مهناز افشار با شهره آغداشلو بازیگر فیم ضداسلامی سنگسار ثریا، وی همسر هوشنگ توزیع، نویسنده و کارگردان بهایی‌مسلک و بازیگری است که به صهیونیست‌ها نزدیک است. آغداشلو در سال 2004 و علی رغم بازی کوتاه و کم اثرش در نقش یک شخصیت فرعی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» با حمایت صهیونیست‌ها، کاندیدای برنده جایزه اسکار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «این درست است که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند!» برخی از مطبوعات مدعی اصلاح‌طلبی، از این که این بازیگر کاندیدای اسکار شده بود، به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرده بودند!

محمدرضا گلزار بازیگر دیگری است که ید طولایی! در رفتارهای هنجار شکن در سفرهای اروپایی خود دارد. وی را در این عکس در کنار آرش خواننده لس آنجلسی می‌بینیم. آرش بازیگر و خواننده ایرانی و مقیم سوئد است که از نکات مهم این خواننده این است که وی ابتذالی بیش از خوانندگان هم‌قطار خود در ویدئوهایش ایجاد کرد. به طور مثال ویدئو بیاتو که در اوایل دهه 80 منتشر شد موجی از انتقاد را حتی در بین ایرانیان مقیم آمریکا گریخت. وی همچنین در فیلم ضد انقلاب فصل کرگردن به کارگردانی بهمن قبادی نیز حضور یافت. در فیلم فصل کرگردن، شاهد نهایت تلاش و سعی کارگردان و عوامل هستیم که فضای ایران انقلابی را سیاه و تلخ نشان دهند و بوسیله جلوه‌های بصری و فیلترهای نوری، خورشید فروزان و درخشان انقلاب اسلامی را هدف قرار دهند. مونیکا بلوچی بازیگر فیلم های بدن‌نما و ضد اخلاقی در هالیوود که در یک اظهار شخصی گفته بود خجالت می‌کشد فیلم‌هایش را به کودکانش نشان دهد ضمن دفاع از فیلم بهمن قبادی در خصوص مواضع سیاسی و یک جانبه‌ای که دارد گفته است "امیدوارم مردم این فیلم را تنها به جهت ویژگی های ضد حاکمیت ایرانی‌اش تماشا نکنند.

یک بار دیگر محمدرضا گلزار و این بار در کنار ابراهیم حامدی. خواننده دوران طاغوت که پس از پیروزی انقلاب به کشور آمریکا گریخت و در تمامی سال‌های حضورش در آمریکا به خوش خدمتی برای سران این کشور پرداخت. وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال، با خواندن آهنگی اعتراضی به نام «تصمیم» و ویدیویی استعاری، به نوعی به تهییج مردم درباره تقلب در انتخابات پرداخت. این ترانه در خبرگزاری‌های خارجی نیز بازتاب داشته است. او همچنین در فتنه سال ۱۳۸۸، با حضور در راخپیمایی خارج از کشور و مصاحبه‌های تند علیه انقلاب پرداخت.

شهیاد خواننده لس آنجلسی دیگر بود که این بار شیلا خداد با حضور در کنسرت وی در آلمان به نوعی این خواننده را تاکید کرد. شیلا خداد همچنین با چند تن از خوانندگان دیگر لس آنجلسی در حاشیه این کنسرت دیدار کرد.

اما آخرین مورد حضور رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم های روشن‌فکری و سیاه مانند قصه ها در امریکا به منظور نمایش فیلم‌هایش است. گفتنی است رخشان بنی اعتماد از فعالان اصلاح طلب و خانه سینما است که به همراه فرزندش حضور جدی در فتنه سال 88 داشته است. او در حاشیه نمایش فیلم‌هایش با ستار خواننده طاغوتی و ضد انقلاب دیدار کرد و با وی عکس یادگاری گرفت. از نکات بسیار قابل توجه این است که ستار به همراه چند خواننده دیگر از شرکت کنندگان برنامه ‌همیاری‌ گروه موسوم به ‌شورای ملی‌ بودند. گروهی متشکل از ورشکسته های سیاسی سلطنت طلب، خوانندگان دست چندم و عوامل شبکه های موسوم به "لس آنجلسی" که بعضا چند سال است که تعطیل شده اند و یا در آستانه تعطیل شدن هستند. این گروه به رهبری رضا پهلوی وظیفه براندازی نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند. در اینجا باز مطالبه اصلی سرویس فرهنگی سراج24، را طرح می‌کنیم که باید هنرمندان به عنوان الگوی بالقوه جوانان گزینشی مقدماتی شوند تا جامعه دچار الگوهای طاغوت خواه نشود. وقتی برای یک کارمند ساده یا یک معلم دبستان گزینش صورت می‌گیرد ایا در عرصه فرهنگ نباید این اتفاق بیافتد؟ آیا وزارت ارشاد لزومی برای برخورد با این هنرمندان نمی‌بیند؟ سراج24

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied