شمانیوز
شما نیوز

خبری شوکه کننده برای معلمان در هفته معلم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان به دلیل بار مالی اجرا نمی شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد شامگاه یکشنبه در نشست با فرهنگیان و معلمان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم به فرهنگیان اظهار داشت: بحث حقوق و مزایا در همه ارگان ها وجود دارد ولی در آموزش و پرورش چون منابع درآمدی ندارد بیشتر است و همین موضوع باعث می شود که نتوان مشکلات حقوقی شان را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه تامین اعتبار آموزش و پرورش عموما در اولویت نخست قرار ندارد ابراز داشت: در سال جاری 5 هزار میلیارد تومان اعتبار آموزش و پرورش افزایش یافته تا بخشی از مشکلات قشر فرهنگیان برطرف شود.

موسوی نژاد از تصویب طرح دو فوریتی تخصیص یک درصد از مالیات ارزش افزوده به فرهنگیان خبر داد و تاکید کرد: 140 نماینده در مجلس این طرح را امضا کرده اند که کمک به قشر فرهنگیان خواهد کرد.

وی گفت: در سال گذشته 26 طرح در زمینه رفع مشکلات معیشتی معلمان در مجلس مطرح کردیم که بتوانیم بعضی از مشکلات معلمان را برطرف کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در ارتباط با عزل و نصب مدیران در استان بیان داشت: نمایندگان مجلس در تعیین مدیران هیچ دخالتی ندارند و در ارتباط با استیضاح وزیر آموزش و پرورش که در 17 بند از مشکلات فرهنگیان مطرح شد هیچ مسئله سیاسی وجود ندارد.

وی در ارتباط با مشکل صندوق فرهنگیان نیز گفت: در ارتباط با صندوق فرهنگیان در مجلس تحقیق و تفحص صورت گرفته است و در سال جاری 1700 میلیارد تومان به مطالبات بازنشستگان اختصاص یافته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: دو طرح استفساریه در سال 93 اجرا شده است که مربوط به استخدامی، معلمان حق التدریسی و دانشجویان ورودی جدید است.

وی در مورد طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان گفت: این طرح به علت اینکه بار مالی داشت به مشکل برخورد کرد و باید پایه حقوق معلمین تقویت شود. منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied