شمانیوز
شما نیوز

آزاده نامداری هم بازیگر شد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اگر توافقات نهایی میان طرفین برقرار شود و آزاده نامداری نقش اصلی”نسیم” را بازی کند این نخستین تجربه بازیگری این مجری زن جنجالی تلویزیون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

پرویز شهبازی کارگردان موفق سینمای ایران این روزها پیش تولید تازه ترین کارش "نسیم" را انجام می دهد. تهیه کنندگی فیلم تازه شهبازی را مسعود ردایی برعهده دارد و این کارگردان همچنان به دنبال چهره ای دیده نشده برای یکی از نقشهای اصلی زن فیلم می گردد.

پرویز شهبازی مدتیست که یک تست بازیگری را برای پیدا کردن این چهره جدید راه انداخته که البته هنوز به نتیجه نرسیده است. با این حال نکته جالب درباره پروژه "نسیم" نه این تست بازیگری بلکه حضور یکی از چهره های جنجالی تلویزیون به عنوان بازیگر اصلی زن کار است.
مجری جنجالی ایفاگر یکی از نقشهای اصلی
شنیده هاحکایت از آن دارند که آزاده نامداری مجری زنی که در یکی دو ماه اخیر بواسطه درگیریهای مجازی که با همسر سابقش فرزاد حسنی داشته در کانون توجه قرار گرفته بناست نقش اصلی زن "نسیم" را ایفا کند.
اگر توافقات نهایی میان طرفین برقرار شود و آزاده نامداری نقش اصلی"نسیم" را بازی کند این نخستین تجربه بازیگری این مجری زن جنجالی تلویزیون خواهد بود.
ساعد سهیلی ایفاگر نقش اول مرد
در سوی مقابل ساعد سهیلی فرزند کارگردان "گشت ارشاد" و "کلاشینکف" که "رخ دیوانه" را هم روی پرده دارد بناست نقش مقابل چهره تازه وارد فیلم را بازی کند. در "نسیم" آزاده نامداری دخترخاله دخترکی ۱۷ ساله است که بناست با تست بازیگری انتخاب شود و ساعد سهیلی نیز کاراکترش در ارتباط با این دخترک است که روایت می شود.
آزاده نامداری: هیچ چیز مشخصی وجود ندارد/چند روز صبر کنید
آزاده نامداری درباره اینکه حضورش در سینما چقدر صحت دارد می گوید: هنوز هیچ چیز مشخصی وجود ندارد و یک سری پیشنهاد بوده که در حال بررسی آنها هستم.
نامداری در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در کار تازه پرویز شهبازی صحت دارد اظهار می دارد: این کار قطعا عوامل خاص خود را دارد و البته یک مدیر روابط عمومی که می‌توانید در این باره از او پرسش کنید.
وقتی از نامداری می پرسیم که حضور در "نسیم" را تکذیب می کند یا تایید صرفا به این جملات بسنده میکند: چند روزی صبر کنید تا ماجرا قطعی شود آن گاه راحتتر می توان درباره اش صحبت کرد.
برخورد سرباز آمریکایی با دو دختر ایرانی "نسیم" داستان یک سرباز آمریکایی است که از روی یک ناو آمریکایی به خلیج فارس افتاده و موج او را به ساحل ایران انداخته است. یک مرد جنوبی این سرباز زخمی را پیدا و مدتی از او نگه داری می‌کند و بعد به اقتضای داستان به عنوان یک دوست او را به سمت تهران می‌برد.
در این سفر سرباز آمریکایی با دو دختر برخورد می کند و به واسطه آنها با فرهنگ و مردم ایران آشنا می‌شود. این سرباز در تهران دوستان جدیدی می‌یابد و برای پیدا کردن راه حلی برای رفتن به آمریکا از آن‌ها کمک می‌گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied