شمانیوز
شما نیوز

بیمه طلایی معلمان که حتی نقره هم نیست

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بیمه طلایی فرهنگیان شامل خدمات دندانپزشکی نمی شود و حتی برای استفاده از عینک بیمه در سال یک بار خدمات دهی دارد و بسیاری از داروهای خاص مشمول این بیمه نیست این ها گلایه های فرهنگیان از وضعیت بیمه طلایی است که طی چند روز آینده مهلت استفاده از آن نیز به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

بیمه طلایی فرهنگیان با مشکلات و نواقصی همراه بود که گلایه و مشکلات فرهنگیان را به همراه داشت که بخش عمده ای از این گلایه ها مربوط به خدمات دهی کم بیمه ها از جمله خدمات دندانپزشکی، پوست، چشم پزشکی و عینک و بسیاری از موارد دیگر بود؛لذا با توجه به اینکه در طی یکی دو هفته باقی مانده از قرارداد این بیمه به نظر می رسد دغدغه فرهنگیان در خصوص ادامه شرایط بیمه طلایی بالا گرفته است.

بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در تلاشیم بیمه فرهنگیان طی یکی دو ماه آینده یکپارچه و هماهنگ شود به گونه ای که خدمات برای شاغلین و بازنشستگان یکسان گرد.
ما یک نظرسنجی انجام داده ایم و توانسته ایم امکان سنجی که طی هفته جاری بخشنامه بیمه فراهم و زمان کافی برای انتخاب فرهنگیان در سراسر کشور فراهم باشد و در واقع روش بیمه گذاری اصلاح گردد.
فانی وزیر آموزش و پرورش در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: 4 بسته پیشنهادی در خصوص بیمه معلمین ایجاد شده است و معلمین با انتخاب یک گزینه از بین 4 گزینه می توانند خدمات متفاوتی دریافت کنند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به هر حال هر کدام از گزینه ها توسط فرهنگیان انتخاب شود نیمی از هزینه را بیمه و نیمی را فرهنگیان پرداخت می کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied