شمانیوز
شما نیوز

بیشتر معلمان کشور در رتبه ۲ و ۳ قرار می‌گیرند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در آینده‌ای نزدیک گفت: با توجه به اجرای مفادهای مهم در این طرح، بیشتر معلمان، در رتبه‌های ۲ و ۳ قرار می‌گیرن

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید محمد بطحایی عصر امروز در نشست تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گرمسار اظهار داشت: نظام رتبه‌بندی معلمان کشور تا پایان خردادماه امسال نهایی می‌شود.

وی با اشاره به توجه جدی به معیشت و دریافتی معلمان در اجرای این طرح مهم و ملی افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از مهم‌ترین طرح‌ها برای تقویت قشر معلمان ازنظر کیفی و اقتصادی طرح نظام رتبه‌بندی معلمان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش به اهداف طرح نظام رتبه‌بندی معلمان اشاره و بیان کرد: ارتقای حرفه‌ای و تقویت قشر معلمان و افزایش انگیزه شغلی این قشر در کشور دو هدف کلی این طرح ملی است.

بطحایی با اشاره به زمان اجرای این طرح گفت: نخستین احکام معلمان در قالب طرح رتبه‌بندی معلمان، از مهرماه امسال صادر خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه اجرای این طرح ملی عنوان کرد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، اعتبار 13 هزار و 500 میلیارد ریالی در بودجه آموزش‌وپرورش در سال 94 دیده‌شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه آزمون استخدام آموزش‌وپرورش در نیمه نخست امسال برگزار می‌شود گفت: تا چند روز آینده جدول نیازی موارد استخدامی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied