شمانیوز
شما نیوز

اولین تصاویر از دربی استقلال و پرسپولیس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حدود 12 هزار نفر از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در حالی که کمتر از 3 ساعت به آغاز بازی استقلال و پرسپولیس باقی مانده است مسئولان برگزاری مسابقه اعضای تیم ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه به اجرای برنامه پرداختند.

* حدود 12 هزار نفر از طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در جایگاه های مخصوص خود در طبقه اول و دوم حضور دارند و تیم های محبوب خود را تشویق می کنند.

* طرفداران تیم استقلال از خبر از اینکه گابریل دربی را از دست داده خوشحال شدند و مدعی بودند این تیم در نبود این بازیکن در بازی امروز دچار مشکل خواهد شد.

*طرفداران تیم پرسپولیس در طول حضورشان در ورزشگاه پیروزی با گلهای ایمون زائد را که در زمان مربیگری دنیزلی و با حضور 10 بازیکن در 10 دقیقه به دست آوردند را به رخ هواداران استقلال می کشند.

*ماموران شهرداری تهران به دست فروشانی که کنار اتوبان منتهی به ورزشگاه پرچم و مواد غذایی می فروختند تذکر داده و از آنها خواستند برای جلوگیری از حادثه محل های خود را ترک کنند.

*مسئولان برگزاری مسابقه با پرچم قرمز و آبی در پیست تارتان به رژه جمعی پرداختند.

* کری بین طرفداران استقلال بر سر شماره های 7 و 8 یعنی مجیدی و جباری با پرسپولیسی ها جالب بود و طرفداران سرخپوش علی کریمی را به رخ استقلالی ها می کشیدند.

* ماموران ورزشگاه اتومبیلی که سرنشینش یک خانم بود را در مقابل ورزشگاه متوقف کرده و اجازه ندادند این خودرو به ورزشگاه بیاید.

* دوربین تلویزیونی از کشور استرالیا به تهران آمده بود و از هوادارانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند گزارش گرفت. خبرنگار استرالیایی از طریق یک مترجم با هواداران دو تیم مصاحبه می کرد.

* مجری و گزارشگری که در ورزشگاه بین تماشاگران دو تیم شور و حال خاصی را ایجاد کرده بود ابراز امیدواری کرد هر دو تیم به روزهای اوج خود برگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied