شمانیوز
شما نیوز

بازیگری که آبروی ایران را در جشنوراه کن برد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نوید محمدزاده از بازیگران پرحاشیه‌ی سینمای ایران است که در این چند سال گذشته همواره سعی کرده به به نوعی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند، یک بار از طریق موضع‌گیری‌های تند و تیز و یک بار هم از طریق پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

خبرگزاری حامیان ولایت ، محمدزاده که پیش از این به‌خاطر بازی در نقش اول فیلم حامی فتنه «عصبانی نیستم» نامش را به اهالی رسانه شناسانده بود، این بار برای جلب توجه رسانه‌ها در اولین حضور خود جشنواره فیلم کن، بازهم به سراغ لباسی نامتعارف و زشت رفته است.

نوع پوشش این بازیگر در این عکس با اعتراض تند برخی کاربران ایرانی مواجه شد و این طرز لباس پوشیدن را دور از شان یک ایرانی در مراسم رسمی در کن می‌دانستند که برای نمونه می‌توان به این دو کامنت اشاره کرد: - وقتی از طرف مردم نماینده میشید پس مردمانه پسند باشید و فرهنگ مردمتونو حفظ کنید لطفا ......
بازیگری که آبروی ایران را در جشنوراه کن برد!
- جشنواره کن که شد دیگه جو میگیرتشون، فکرمیکنن به قیمت متفاوت شدن باید هرکاری بکنن اخه این چه لباسیه؟! - هرکسی آزاده هر نوع لباسی ک میخواد بپوشه ولی ن زمانی نماینده ی کشور و معرف فرهنگ ی مملکته باید لباسی می پوشید ک ب شخصیت ایرانی بر نخوره ک الان ت کامنتا مردم اعتراض نکنن. این واکنش‌ها از سوی این بازیگر پرحاشیه، بی‌جواب نماند و او در پُستی دیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این اظهار نظرها این‌گونه پاسخ داد: این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته است که محمدزاده در موارد دیگری نیز به خاطر انتخاب پوشش‌های نامناسب و خارج از عرف اقدام کرده بود که یکی از بدترین آن‌ها پوشش او در جشنواره فیلم فجر دو سال پیش بود. تصاویر زیر نیز بخش دیگری از عکس‌های این بازیگر با پوشش‌های عجیب و غریب است که تعدادی از آن‌ها توسط خود او در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.
بازیگری که آبروی ایران را در جشنوراه کن برد!
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied