شمانیوز
شما نیوز

جدیدترین اخبار از کشتی شاهد به مقصد یمن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج "عدن" در تماس با کشتی "نجات" از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج عدن در تماس با کشتی "نجات(شاهد) " از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کشتی "نجات" در نزدیکی بندر "مکلا" در سواحل جنوب شرقی "یمن" در آب‌های آزاد خلیج "عدن" حضور دارد و به سمت تنگه "باب‌المندب" در حرکت است .

** " نجات" در حال عبور از خلیج "عدن" است

حدود 21 هزار کشتی سالانه در خلیج "عدن" تردد می‌کنند و کشتی "نجات" هم در حال عبور از خلیج "عدن" است .

** سرعت کشتی در حال حاضر هفت گره دریایی است

سرعت کشتی در حال حاضر هفت گره (واحد سنجش سرعت) دریایی است و شرایط فنی، ایمنی و امنیتی کشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

** کشتی نجات بعد از ظهر 31 اردیبهشت در بندر "حدیده" یمن پهلو می‌گیرد

کشتی نجات 30 اردیبهشت از تنگه "باب‌المندب" عبور می کند و وارد دریای "سرخ" خواهد شد و در بعد از ظهر سی و یکم اردیبهشت در بندر "حدیده" یمن پهلو می‌گیرد. شرایط روحی و جسمی همه مسافران کشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. کشتی نجات تا سه روز آینده در بندر "حدیده" پهلو می‌گیرد و در مسیر حرکت به سوی این بندر در "یمن" به نزدیکی بندر "مکلا" در سواحل جنوب شرقی "یمن" رسید .

ناو گروه 34 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تماس با کشتی "نجات" مستقر در خلیج "عدن"، از حمایت این ناوگروه از کشتی نجات خبر داد .

** شرایط امنیتی و فنی کشتی بسیار عالی است

خبرها حاکی از آن است که شرایط جسمی و روحی مسافران کشتی نجات اعم از کادر پزشکی، شخصیت‌های بین‌المللی ضد جنگ و اصحاب رسانه و شرایط امنیتی و فنی کشتی بسیار عالی است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied