شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های حضور روحانی در تبریز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حضور رئیس جمهور در جمع نخبگان و علمای شهر تبریز با حواشی از جمله شعار «مرگ بر فتنه گر» همراه بود

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

دیدار عصر روز چهارشنبه رئیس جمهور با علما و نخبگان شهر تبریز با حواشی همراه بود. در این مراسم که در تالار معلم این شهر برگزار شد در حالی که یکی از منتخبان استان به روی سن رفت تا مشکلات نخبگان استان را مطرح کند، پس از بیان مواردی به اعلام نظرات خاصی پرداخت که موجب اعتراض جمع حاضر شد.

این فرد با دفاع از رئیس جمهور اسبق ایران خواستار توجه ویژه دولت به وی شد که در این حال شعار «مرگ بر فتنه گر» برخی حاضران فضا را پر کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که عده ای نیز در حمایت از رئیس جمهور اسبق شعار دادند که این موضوع باعث نارضایتی برخی از حاضران به خصوص روحانیون حاضر در جمع شد.

منتخب برگزیدگان نیز در این زمان از سخنرانی دست بر نداشته و به سخنان تحریک آمیز خود ادامه داد که در این حال مجری برنامه خواستار تمام کردن سخنان توسط این سخنران شد.

اما با نشستن وی ماجرا همچنان ادامه داشت و این اعتراض ها تا جایی ادامه داشت که مردم و روحانیون سعی در خروج از مراسم داشتند که با میانجی‌گری‌های یکی از روحانیون فضا آرامتر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied