شمانیوز
شما نیوز

افتضاح کره ای ها در لیگ قهرمانان آسیا(عکس)

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم های باشگاهی کره جنوبی که با 4 نماینده بیشترین تعداد را در میان تیم های مرحله یک هشتم نهایی داشتند همگی در خطر حذف قرار دارند.از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هفته گذشته 8 دیدار به انجام رسید که در آن کره ای ها با 2شکست یک تساوی و یک یپروزی در معرض حذف قراردارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تیم های باشگاهی کره جنوبی که با 4 نماینده بیشترین تعداد را در میان تیم های مرحله یک هشتم نهایی داشتند همگی در خطر حذف قرار دارند.از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هفته گذشته 8 دیدار به انجام رسید که در آن کره ای ها با 2شکست یک تساوی و یک یپروزی در معرض حذف قراردارند.

آنها که در همه بازی های دور رفت میزبان بودند دو شکست مقابل رقبای ژاپنی دارند که غیر قابل بازگشت به نظر می رسد . یک تساوی 1-1 در خانه مقابل بژینگ چین دارند و یک پیروزی 2-1 مقابل گوانژو. برای کشوری که همه تیم هایش به مرحله یک هشتم رسیده اند این بدترین خبر است که همه تیم ها در معرض حذف قرار دارند.
با برگزاری دیدار برگشت این مسابقات به نظر می رسد که حتما یک تیم قطری و اماراتی دوتیم ژاپنی و یک تیم چینی به مرحله بعد خواهند رسید. از میان دوتیم ایرانی و عربستان و یک تیم چینی و کره ای هم 3تیم به مرحله یک چهارم خواهندرسید.
افتضاح کره ای ها در لیگ قهرمانان آسیا(عکس)
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied