شمانیوز
شما نیوز

وزیر اطلاعات روز پاسدار را تبریک گفت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر اطلاعات طی پیامی خطاب به فرمانده کل سپاه گفت: سلام و درود بی پایان به شما پاسدارانی که همواره مدافع این نظام بوده­ اید، شما را همین بس که امام(ره) در شأنتان فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات طی پیامی روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

برادر بزرگوار سردار سرلشگر پاسدار جعفری

سلام و درود بی پایان به شما پاسدارانی که همواره مدافع بی قید و شرط این نظام بوده­ اید. شما را همین بس که امام عزیزمان (ره) در شأنتان فرمود «ای کاش من هم یک پاسدار بودم»و به راستی، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

اقتدار ایران اسلامی را با اتکاء به ­ سر چشمه ­ی لایزال الهی و تحت اوامر رهبری آگاه و بصیر حضرت آیت اللّه العظمی خامنه­ ای (حفظه الله تعالی) در صلابت نگاهتان به تماشا می ایستیم و مفتخریم که آسمان و زمین و دریای ایران در دست ­های قدرتمند

و چه نیکو، روز تولد حضرت ابا عبداللّه الحسین (علیه السّلام) روز پاسدار نامگذاری شده است.

روزی بهتر از این نمی ­شد که به نامتان ثبت شود، روزی که پاسدارترین وجود بشری حضرت ابا عبداللّه الحسین (علیه السّلام) پا به عرصه­ ی خاک گذاشت و یکی از مبارک ترین وناب ترین لحظات خلقت را رقم زد.

افتخار این روز برایتان بر جبهه ­ی تاریخ همیشه بلند و جاودانه خواهد ماند، اینجانب و تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستهایتان را به برادری می فشاریم و با صمیمانه ترین شکوفه­ ی تبریک، گل بارانتان می

روز پاسدار بر جنابعالی و پاسداران ایران عزیز اسلامی مبارک باد.

سید محمود علوی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied