شمانیوز
شما نیوز

تنها 48 ساعت تا تعیین تکلیف نهایی قیمت بنزین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مسولان در خصوص وجود شایعاتی مبنی بر تک نرخی شدن قیمت بنزین، گفت: تنها باید 48 ساعت منتظر ماند تا از وضعیت نرخ جدید بنزین خودروهای سواری آگاهی یافت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): موضوع عدم واریز سهمیه بنزین 700 تومانی خودروهای شخصی چند روزی است که نقل محافل عام و خاص شده است به طوری اکثر مردم معتقدند که دولت قصد دارد کارت سوخت را حذف و بنزین را به قیمت آزاد تحویل مردم دهد.
این در حالیست که حتی ابطال سهمیه بنزین 700 تومانی در بین مردم از واقعیت تا شایعه پخش شده است حال باید دید نظر مسولان در این زمینه چیست؟
طبق این گزارش در ماه‌های گذشته، کارت سوخت خودروها در ابتدای هر ماه شارژ و سهمیه بنزین به کارت‌های دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها واریز می‌شد، اما تاکنون سهمیه خردادماه این وسایط شارژ نشده است.
براساس این گزارش، بیژن نامدار زنگنه درباره گران شدن قیمت بنزین و حذف قیمت بنزین 700 تومانی، گفته است که در این زمینه همه گزینه‌ها روی میز است.
وزیر نفت در خصوص وجود شایعاتی مبنی بر تک نرخی شدن قیمت بنزین، گفت: تنها 2 تا 3 شب منتظر بمانید تا از وضعیت نرخ جدید بنزین خودروهای سواری آگاهی یابید.
اکبر نعمت‌اللهی مشاور وزیر نفت در جمع خبرنگاران در این باره گفته بود که در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته، اما به‌ احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت‌گیری می‌کنند.
وی با بیان اینکه این موضوع در روز‌های آینده مشخص می‌شود، تک‌نرخی کردن سهمیه سوخت برای خودروهای شخصی را امری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این کار جلوی فروش غیرقانونی، قاچاق و نگه داشتن بیش از حد سوخت در کارت جلوگیری می‌شود.
داود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در خصوص ابطال شدن سهمیه 700 تومانی در کارت‌های سوخت اظهار داشت: تاکنون خبری مبنی برابطال سهمیه 700 تومانی اعلام نشده است به نظر می‌رسد جو اطلاع‌رسانی برخی از رسانه‌ها به این موضوع دامن می‌زند که شایعاتی را در جامعه منعکس می‌کنند.
حال باید منتظر ماند تا دید آیا بنزین بازم گران می‌شود یا نه؟
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied