شمانیوز
شما نیوز

توضیحات مجری شبکه خبر درباره شایعه پناهندگی اش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): هادی زنوزی مجری شبکه خبر در تماسی که با خبرآنلاین داشت توضیحاتی درباره شایعه پناهندگی اش ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از خبرآنلاين، زنوني گفت: از حدود دو هفته پيش يک راديو لس آنجلسي که عمدتا اخبار حوزه اجتماعي را پخش مي کند و بسياري از هنرمندان ايراني هم با آن مصاحبه مي کنند و مصاحبه با آن ايرادي ندارد، از من درخواست کرد که هر روز يک باکس چند دقيقه اي از اخبار ورزشي را برايشان بخوانم. من هم قبول کردم که برايشان خبر را بخوانم مشروط بر اينکه خودم اخبار را تهيه کنم و تنظيم کرده و برايشان بفرستم و آن ها هم حق دخل و تصرف در اخبار را ندارند.

زنوزي در ادامه گفت: من از آن موقع اين کار را کردم و در اين مدت حتي يک بار هم به دفترشان نرفتم. تا اينکه آخر هفته گذشته مجري بخش صبحگاهي آن ها تصادف کرد و آن ها از من درخواست کردند که تا بازگشت او به کارش برايشان خبر بخوانم. من دوباره شرط کردم که تهيه و تنظيم خبر با خود من باشد. در روز اولي هم که خبرخواندم بيش از 50 درصد اخبار مربوط به بيانات رهبر انقلاب بود و ساير اخبار هم مربوط به سخنان رئيس جمهور و بعد اخبار بين الملل و داعش. تمام فايل صوتي اين برنامه ها موجود است.

اين مجري شبکه خبر در ادامه به بحث شايعه پناهندگي اش پرداخت و گفت: همه اين کار ها مربوط به يک سايت معلوم الحال است که در خبر دروغي که منتشر کرد، نام من را در کنار برخي چهره ها آورد و مدعي شد که من در آمريکا پناهنده شده ام. اين در حالي است که من مهاجرت نکرده ام، بلکه اينجا در حال ادامه تحصيل هستم و مي خواهم به ايران بازگردم. من به هيچ وجه با هيچ شبکه سياسي ضد انقلاب همراهي نکرده و نخواهم کرد و اصلا بحث پناهندگي وجود ندارد. من در ايران کار دارم و مي خواهم بازگردم و به کارهايم که در حوزه کارهاي نمايشگاهي و همايش است باز گردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied