شمانیوز
شما نیوز

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین بازیکن لیگ چهاردهم اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

حواشی مسابقه پرسپولیس برابر الهلال و برتری یکصدهزار نفری نماینده کشورمان برابر تیم سعودی در ورزشگاه آزادی پخش شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

گزارش خبرنگار اعزامی برنامه نود به عربستان از سفر تیم پرسپولیس به ریاض برای بازی با الهلال پخش شد. قنبرزاده: بازیکنان هم قسم شدند تا جواب بی‌احترامی به یک ملت را به عربستانی‌ها بدهیم منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران از فرودگاه جده روی خط تلفنی برنامه آمد و از معطلی بازیکنان این تیم در فرودگاه جده صحبت کرد و اظهار داشت: متأسفانه مسئولان فرودگاه جده نهایت کارشکنی را انجام داده‌اند و بعد از ۳ ساعت معطلی در فرودگاه بهانه آورده‌اند که ویزای شما فرودگاهی است و بعد از اینکه ناظر AFC از آنجا بیرون رفت کارشکنی را ادامه دادند و اقدام به چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری از ما کردند. وی افزود: حدود ۳ ساعت است که معطل هستیم و در این باره نماینده کنسولگری ایران برای رفع این مشکل در فرودگاه حاضر شده است. قنبرزاده ادامه داد: مسئولان فرودگاه جده گفته‌اند که باید در اکیپ‌های ۵ و ۶ نفره خارج شویم اما ما گفته‌ایم که تیم یک گروه کامل است و باید به صورت کامل از فرودگاه خارج شویم. مدیرعامل تیم فوتبال نفت عنوان کرد: مخالفت آنها باعث شد که ما تقاضا کنیم که پاسپورت‌های ما را بدهند و ما را دیپورت کنند و تبعاتش را باید بپذیریم. انگشت‌نگاری و چهر‌ه‌نگاری از ما در شرایطی است که تیم ما یک ماه قبل در عربستان حضور داشت و ویزایی که ما دریافت کرده‌ایم ۷۰ روز اعتبار دارد. وی با اشاره به اینکه اصلاً در ایران با تیم الاهلی عربستان این کار انجام نشد، بیان داشت: نماینده باشگاه الاهلی در فرودگاه حضور دارد و حتی از ما هم عذرخواهی کرده است و عنوان کرده که هیچ اختیاری در فرودگاه ندارد. قنبرزاده خاطرنشان کرد: این شرایطی که عربستانی‌ها برای ما به وجود آوردند باعث شده که بازیکنان هم قسم شوند تا در خاک عربستان این تیم را حذف کنیم و جواب بی‌احترامی به یک ملت را به عربستانی‌ها بدهیم مردم هم دعا کنند و امیدوارم بتوانیم انتقام این بی‌احترامی را بگیریم. مسابقه نفت تهران و الاهلی با برتری یک بر صفر تیم کشورمان در ورزشگاه آزادی پخش شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

گزارشی از آنالیز بازی های تیم نفت تهران پخش و نقاط ضعف و قوت این تیم مورد بررسی قرار گرفت. ارتباط تصویری با سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال برقرار شد و وی در خصوص اتفاقات دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران و قضاوت فغانی در این دیدار صحبت هایی ارائه داد و اظهار داشت : قبول دارم که روز دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران روز خوبی از لحاظ داوری برای فغانی نبود ولی این هم دور از انصاف است که تمامی مشکلات را بر گردن داور بیاندازیم. فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد اتفاقات پیش آمده در دیدار هفته نهایی لیگ برتر و بازی بین تیم های تراکتور و نفت تهران صحبت کرد و در خصوص تغییر داور بازی گفت: این مسئله جزو اختیارات کمیته داوران است و ربطی به اختلاف با داوران ندارد و خیلی از مسائل را نمی شود رسانه ای کرد و مشکلات درون خانوادگی است و نیازی نیست رسانه ای شود و من تلاش می کنم واقعیت ها را عنوان کنم. تصاویری از مرحوم ناصر حجازی به مناسبت سالروز درگذشت ناصر حجازی پخش شد و مردم و پیشکسوتان فوتبال در مورد این شخصیت محبوب صحبت می کردند. گزارشی از مرحوم مهران دوستی گوینده رادیو و تلویزیون پخش شد که طی روزهای گذشته دار فانی را وداع گفته بود. سامان نریمان جهان و مهدی شریفی میهمانان برنامه نود بودند.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

نریمان جهان بازیکن تراکتورسازی اظهار داشت: پیش از فوتبال، 9 سال فوتسال بازی می کردم و از رده امید به تیم تراکتورسازی آمدم و در نخستین سال حضورم قهرمان ایران شدیم. امسال سال خوبی بود و البته بازی آخر خیلی ناراحت کننده بود و فکر می کردیم قهرمان شویم و اقدامات بوجود آمده در بازی با نفت خیلی ناراحت کننده بود و بازیکنان لحطات سختی را پشت سر گذاشتند. مهدی شریفی بازیکن سپاهان نیز در مورد اتفاقات اخیر دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران و ارتباط آن با بازی سپاهان و سایپا گفت: همیشه هواداران سپاهان و تراکتورسازی ارتباط خیلی خوبی با هم داشتند اتفتقات این هفته خیلی ناراحت کننده بود و البته باید بگویم شاید استارت این ناراحتی ها از برنامه نود و از زمانی که شما آقای فردوسی پور در برنامه تان اظهار داشتید که دوست دارید تراکتور سازی قهرمان لیگ شود زده شد. سپاهان قهرمان لیگ برتر شد ولی آنطور که باید این مسئله بازتاب رسانه ای نداشت و این مسئله ناراحت کننده بود. حق گرفتنی است و ما نیز به حق قهرمان لیگ شدیم. ما هم از ناراحتی هواداران تراکتورسازی در اتفاقات بوجود آمده خیلی ناراحت شدیم و ای کاش این اتفاقات نمی افتاد. گزارشی از آنالیز دیدارهای تراکتورسازی و نقاط ضعف و قوت این تیم در بازی های مختلف پخش شد. سامان نریمان جهان در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که کی روش به من اعتماد کرده است و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد وی را بدهم و برای تیم ملی مفید باشم. مهدی شریفی نیز در بخشی از صحبت های خود گفت: دوست دارم به تیم های اروپایی بروم و پیشنهاداتی در این باره از تیم های خوب دارم و پس از قطعی شدن با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

عکس هایی از دوران مختلف زندگی نریمان جهان پخش شد و وی در مورد تک تک تصاویر توضیحاتی ارائه می کرد. گزارش تقویم نود پخش شد. از بخش های جالب تقویم این هفته می توان به تولد احمدرضا عابدزاده در 4 خرداد، تولد کاسیاس، شهاب گردان و پیتر چک، 2 خرداد درگذشت ناصر حجازی ، 3 خرداد سالروز قهرمانی پرسپولیس در لیگ آزادگان 78 با رکورد 65 امتیاز 29 اردیبهشت سالروز قهرمانی ایران در دو دوره جام ملت های آسیا 47 و 51 تاسیس فیفا در 111 سال پیش ، 4 خرداد 69 فینال لیگ قدس بین پرسپولیس و استقلال با اولین دربی احمدرضا عابدزاده و... اشاره کرد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

نیما نکیسا دروازه بان پیشکسوت فوتبال ایران با این گزارش همراه بود و از خاطرات خود در دوره های گذشته صحبت می کرد. وی درباره شکست تاریخی تیم ملی برابر رم منجر به برکناری ایویچ و مسابقه ایران برابر یوگسلاوی در جام جهانی 1998 صحبت کرد. گزارشی از تمرین تیم ملی فوتبال و صحبت های کی روش و پیروانی پخش شد. علیرضا جهانبخش لژیونر فوتبال و بازیکن نایمخن هلند کشورمان میهمان بعدی برنامه نود بود. جهانبخش: پیشنهاد میلیاردی پرسپولیس را رد کردم!

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

گزارشی از علیرضا جهانبخش پخش شد که وی طی آن در خصوص دوره های مختلف فوتبالی اش صحبت می کرد و گزارش از مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شد، زمینی که جهانبخش اولین بازی های رسمی دوره حرفه ای فوتبالی اش را در آن انجام می داد. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: فوتبال را از 11، 12 سالگی در کوچه های قزوین آغاز کردم، در ابتدای فوتبال حرفه ای به باشگاه داماش گیلان رفتم و وضعیتی بهتر از حال حاضر داشت. پس از داماش پیشنهادی جدی از پرسپولیس داشتم با قراردادی بیش از یک میلیارد تومان ولی دوست داشتم به هلند بروم و انجا را با قراردادی پایین تر از پرسپولیس انتخاب کردم. بازی در هلند را با سختی های خاص خود آغاز کزدم و اکنون نیز از راهی که رفتم پشیمان نیستم و مسیر حوبی را سپری کردم و خیلی خوب پیش رفت. وی عنوان کرد: پس از سقوط نایمخن دو تیم هرنفین و خرونینگن که روبن هم در آن جا پرورش یافته خواهان من بودند و به من پیشنهاد دادند اما باشگاه هدف صعود به لیگ برتر هلند را داشت و ترجیح دادم در نایمخن بمانم. مهاجم نایمخن با اشاره به اینکه از تیم‌هایی از کشورهای انگلیس و هلند پیشنهاد دارد، افزود: از تیم‌های انگلیسی (چمپیونزشیپ) و تیم بلژیکی پیشنهاد دارم و یکی دو تیم هلندی هم خواهان به خدمت گیری من هستم. جهانبخش درباره دریافت جایزه گاو طلایی اظهار داشت: لیگی که داشتیم به 4 قسمت تقسیم شده بود و من در دوره اول آقای گل شدم و عنوان برترین بازیکن را تصاحب کردم و 4 نامزد برای این جایزه وجود داشت و خوشبختانه این جایزه به من اهدا شد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان درباره هدفش از حضور در لیگ هلند گفت: چیزی که برایم مهم بود این بود که بتوانیم استعدادهای ایرانی را در فوتبال اروپا به نمایش بگذارمو تمام تلاشم را انجام دادم که بتوانم این کار را انجام دهم. جهانبخش متولد گیلان و بزرگ شده قزوین است و از همین رو بخش دوم گزارش وی به استان گیلان اختصاص یافته بود و وی در این بخش از خاطرات خود در گیلان و دوران فوتبالی اش و حضور در تیم داماش گیلان صحبت می کرد. گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال داخل و خارج از کشور پرداخته شده بود. عباس باغستانی رییس انجمن کم توانان ذهنی روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: 22 خرداد روز کم نوان ذهنی نامگذاری شده و از شما تشکر می کنم که به این قشر پرداختید و از مسئولان می خواهم بیشتر به این بچه ها بها دهند و بودجه ای برای آنها در نظر بگیرند. بخش سوم گزارش علیرضا جهانبخش از وررزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد. وی اظهار داشت 17 سال داشتم که به رشت آمدم و رابطه ام با هواداران خیلی خوب بود و رشت شهر فوتبالی است و اغلب بازی ها 80 درصد ورزشگاه پر می شد. جهانبخش در بخشی از صحبت های خود گفت: اولین بازی ام در لیگ برتر، در تیم داماش بودم و مقابل مس کرمان بازی کردم و خاطره خیلی خوبی برایم بود، هر چند استرس زیادی در آن بازی داشتم.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
صحنه هایی از دیدارهای مختلف نایمخن هلند و حضور علیرضا جهانبخش در آن پخش شد که وی درباره آنها توضیحات لازم را ارائه می داد. گزارشی از تخلفات انجام شده در انتقال موتومبا مهاجم سوئدی راه آهن به این تیم پخش شد.

بدلیل کمبود زمان برنامه فرصت برای پرداختن به بخش هایی در خصوص آرای کمیته انضباطی، بحث در مورد موتومبا و گزارشی در خصوص لیگ یک نشد و قرار بر این شد هفته آینده به این مباخث پرداخته شود. گزارشی از دیدار تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان به همراه مصاحبه های مربوط به این دیدار پخش شد. آمار سئوال مسابقه پیامکی در پایان برنامه: ادینهو بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

برنامه نود این هفته ساعت 1:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied