شمانیوز
شما نیوز

تجمع اهالی بولوار طبرسی مشهد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اهالی این خیابان چند سال گذشته قطعات املاک را به شکل قولنامه‌ای خریداری کرده بودند که پس از گذشت چند سال و روشن نشدن تکلیف این زمین‌ها، ا هالی اقدام به ساخت املاک خودکرده و در آن زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل مشهد پیام ،اراضی خیابان طبرسی شمالی ۲۸ که چند سال گذشته به شکل قولنامه‌ای فروخته شد بود، توسط ساکنان ساخته‌شده و در آن زندگی می کنند.

صبح امروز ساکنان این منطقه با حضور یگان ویژه و با حکم تخلیه و تخریب منازلشان از سوی دادستانی روبرو شدند که باعث خشمگینی آنان شده است.

طبق اطلاعات کسب‌شده، اهالی این خیابان چند سال گذشته قطعات املاک را به شکل قولنامه‌ای خریداری کرده بودند که پس از گذشت چند سال و روشن نشدن تکلیف این زمین‌ها، اهالی اقدام به ساخت املاک خودکرده و در آن زندگی می کنند.

با بازگشت مالک اصلی اراضی این منطقه و پیگیری وضعیت املاک خود، دادستانی حکم به تخلیه و تخریب منازل مسکونی این منطقه می‌دهد که در نهایت، امروز صبح مالک به همراه یگان ویژه نیروی انتظامی برای تخلیه این منازل اقدام کردند.

ساکنان این منطقه نیز در اعتراض به این حکم و جلوگیری از تخریب منازل خود تجمع کرده و معابر منتهی به این خیابان را مسدود کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied