شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی نفت و الاهلی عربستان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم نفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الاهلی عربستان چهارشنبه شب به میدان رفت و به دلیل گل زده در خانه حریف به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تیم نفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الاهلی عربستان امشب به میدان رفت و به دلیل گل زده در خانه حریف به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

تیم نفت تنها نماینده ایران برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها در حالی در بازی برگشت به مصاف الاهلی رفت که بازی قبل را در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود خود به پایان رساند .
داور: کیم دانگ جین (کره جنوبی)
کمک ها: جئونگ های سانگ و بنگ گی ئول (کره جنوبی)
**نفت ایران: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، سیامک کوروشی(90+3 کمال کامیابی نیا)، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، مهدی شیری(62- ارسلان مطهری)، مهدی لطفی، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی،وحید امیری، غلامرضا رضایی(79-حسین ابراهیمی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

** الاهلی عربستان: عبداله المعیوف، اوساما اوساوی، موتاز اوساوی(73-مهند اسیری)، عقیل السهبی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، حسین المقاوی(57- برونو سزار)، سلمان المواشر(66- اسوالدو )، عمر السوما

سرمربی: کریستین گروس

گزارش دیدار؛
** داور از علیرضا بیرانوند(دقیقه 27) خطا گرفت.
**ولید رشید (دقیقه 44)، موتاز هوساوی (دقیقه 45+1)
** گل نخست این دیدار را نماینده ایران به ثمر رساند
ایمان مبعلی با ارسال های استثنایی وی به کمک نفتی ها آمد و ضربه ایستگاهی ارسالی توسط او، توسط لئوناردو پادووانی جلو کشیده، به ثمر رسید. وی در محوطه شش قدم الاهلی با یک پرش به موقع و ضربه بغل پای دقیق، دروازه عبداله معیوف را در دقیقه 32 باز کرد.
** در فاصله ای کمتر از 6 دقیقه گل تساوی را الاهلی وارد دروازه نفت کرد
خطرناک ترین بازیکن الاهلی برای این تیم موثر واقع شد. حرکت سریع و حرفه ای مصطفی بساس از جناح چپ نفتی ها با پاس به بیرون وی در محوطه جریمه نفت ادامه یافت و عمر السوما، با ضربه ای دقیق این پاس خوب را در دقیقه 38 وارد دروازه نفتی ها کرد.
** در دقیقه 41 بود که نماینده عربستان گل برتری را به ثمر رساند
حرکت بازیکنان الاهلی، این بار از جناح راست نفتی ها، باعث رسیدن توپ به سلمان المواشر شد و وی نیز توپ را روی دروازه نفتی ارسال کرد و بازهم عمرالسوما با پروازی بلند در بین دو مدافع نفت و موفق تر از حاج محمدی و پادوانی، با ضربه سر دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد.
نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود الاهلی خاتمه یافت.
دقیقه 48 - اولین فرصت بازی در نیمه دوم نصیب بازیکنان الاهلی شد و شوت محکم مقاوی با اختلاف کمی از بالای دروازه نفتی ها به بیرون رفت. دقیقه 49 - شوت زیبا و سنگین ایمان مبعلی از فاصله ای حدود 20 متر، با عکس العمل دروازه بان الاهلی به کرنر رفت. دقیقه 50 - باز هم سانتر ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر، می توانست برای نفتی ها گل دوم را به ارمغان بیاورد اما ضربه سر زیبای وحید امیری به تیر دروازه معیوف برخورد و توپ ریباند را مهاجم این تیم یعنی سوما با واکنشی سریع از جلوی پای پادووانی دور کرد. دقیقه 51 - بازهم مقاوی، ضربه دیگری را از بین مدافعان نفت، روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه 52 - مصطفی بساس، پس از جاگذاشتن مدافعان نفت، ضربه محکمی را از زاویه بسته، به سمت دروازه بیرانوند فرستاد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77 - چسبیده به محوطه جریمه نفتی ها، یک ضربه ایستگاهی نصیب تیم الاهلی شد که ضربه سنگین و دیدنی عمر السوما، با برخورد به تیر دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 79 - وحید امیری، روی پاس ارسلان مطهری در حالی که تنه به تنه با مدافع تیم الاهلی خود را به دروازه این تیم نزدیک کرد نتوانست از این موقعیت استثنایی استفاده کند و ضربه آرام وی توسط دروازه بان این تیم دفع شد. دقیقه 83 - توپ ارسالی بازیکنان الاهلی بین عمرالسوما و بیرانوند فرود آمد اما حرکت سریع بیرانوند در بیرون آمدن از دروازه باعث دفع این توپ و دور شدن این خطر از روی دروازه این تیم شد. دقیقه 84 - ضربه برونو سزار از پشت محوطه جریمه نفتی ها را بیرانوند با شیرجه ای مهار کرد. دقیقه 86 - توپ ارسالی بازیکنان الاهلی را بیرانوند با واکنشی به موقع مهار کرد. دقیقه 88 - اشتباه پادووانی در دفع توپ موقعیتی را نصیب مصطفی بساس کرد اما ضربه محکم او را حاج محمدی با تکلی به موقع به کرنر فرستاد.
این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود الاهلی خاتمه یافت.

* پس از پایان بازی علیرضا منصوریان به شاگردانش گوشزد کرد که برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه عبدالله الفیصل دست بزنند و آنها نیز این کار را انجام دادند.

*پس از پایان بازی هواداران حاضر در ورزشگاه سنگ‌هایی را به سمت زمین پرتاب کردند و برای لحظاتی تیم نفت و همراهان از جمله مهدی تاج و منصور قنبرزاده در ورزشگاه معطل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied