شمانیوز
شما نیوز

قتل وحشیانه پسرک 3 ساله +تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کودک سه ساله ای که در حال بازی رایانه ای "مورتال کمبت" بود بیرحمانه مورد ضرب و شتم نامزد مادرش قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به گزارش پلیس شیکاگو کودک سه ساله ای که در حال بازی رایانه ای "مورتال کمبت" بود بیرحمانه مورد ضرب و شتم نامزد مادرش قرار گرفت و جان باخت.

"ژاون چارلستون" پسر بچه سه ساله حین بازی رایانه ای " مورتال کمبت" و ابراز هیجان درونی خود منجر به خشمگین شدن ناپدری آینده خود شد .

پس از حمله ور شدن "توماس آلبیا" ۲۲ ساله به "ژاون" سه ساله و وارد کردن ضربه های پی در پی در ناحیه شکم کودک منجر به مرگ وی شد.

پس از انتقال "ژاون" به بیمارستان، پزشکان با وجود به کار گرفتن تمام تلاش خود برای احیای وی نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت وی به دلیل آسیب های فاجعه بار در اندامهای درونی شکم خود جان باخت.

پزشکان علت مرگ کودک را خونریزی شدید در نتیجه پاره شدن اندامهای داخلی عنوان کردند.

پس از دستگیر شدن "توماس البیا" ناپدری وی در بازجویی های خود در دفتر پلیس گفت : قبل از این حادثه بارها و بارها از "ژاون" خواسته بودم تا حین بازی کمتر فریاد بزند .

به گفته پلیس بی تفاوتی پسر بچه و سرگرم بودن وی به بازی منجر به بروز خشمی غیر قابل کنترل در "توماس البیا" ناپدری وی شد .

مادر "ژاون" هنوز نتوانسته مرگ فرزند خود را باور کند با تکرار سوال های مشابه "توماس آلبیا" را بیش از پیش متاثر میکرد.

"کوآشل چارلستون"مادر ۲۰ ساله "ژاون" در اظهارات خود در روز حادثه به پلیس گفت :بازی رایانه ای " مورتال کمبت"از جمله بازی هایی بود که همیشه مورد توجه فرزندش قرار داشت وهمیشه حین بازی چنان از اطراف خود غافل میشد که متوجه اطرافیان وتذکرهای آنان نمی شد.

توماس پس از فریاد های ژاون چنان خشمگین شد که با ضربه های سنگین و مهلکی به درون شکم او وارد میکرد وی را برای همیشه ساکت نمود.

"توماس آلبیا" در دادگاهی که روز گذشته تشکیل شد به ۳۳ سال زندان محکوم شد که همین امر منجر به شکایت های والدین و دیگر اقوام خانوادگیشان شد.

قاضی این پرونده پس از خواندن حکم اظهار کرد: توماس آلبیا تحت هیچ شرایطی تا پایان محکومیتش از زندان به صورت مشروط یا قرار وثیقه آزاد نخواهد شد. خبرگزاری دانشجو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied