شمانیوز
شما نیوز

سواستفاده جنسی از دانش آموزان یک مدرسه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در مدرسه تراز اول شهر نیویورک به مدت سه دهه از دانش آموزان سوء استفاده جنسی شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در مدرسه تراز اول شهر نیویورک به مدت سه دهه از دانش آموزان سوء استفاده جنسی شده است.

به نوشته شماره امروز روزنامه ایندیپندنت در اینترنت:در یکی از مدارس خصوصی تراز اول نیویورک سیتی بین دهه های هزار و نهصد و شصت تا نود تعداد شصت و چهار دانش آموز بدست بیست و چهار تن از کارکنان مدرسه مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتند.

این خبر در گزارش جدیدی فاش شد که روز چهارشنبه به تقاضای گروهی از دانش آموزانی که خود زمانی در مدرسه هوراس مان Horace Mann در منطقه برونکس Bronx شهر نیویورک ثبت نام شده بودند، منتشر شد.این گزارش حاکی از آن است که سوء استفاده جنسی از کودکان زیر سن قانونی به مراتب گسترده تر از حدی بود که قبلا تصور می شد. در گزارش دفتر دادستان محلی برونکس در سال دو هزار و سیزده تعداد قربانیان فقط بیست و پنج تن قید شده بود. ادعاهای مربوط به سوء استفاده جنسی توسط معلمان و دیگر کارکنان مدرسه هوراس مان ابتدا در سال دو هزار و دوازده در مجله نیویورک تایمز فاش شد. در آن زمان تحقیقاتی بوسیله دفتر دادستانی صورت گرفت اما هیچ گونه طرح اتهامی صورت نگرفت.

در تحقیقات جدید به ریاست لسلی کروکر سیندر قاضی سابق و دادستان جرایم جنسی مشخص شد هم دختران و هم پسران قربانی سوء استفاده جنسی وسیع در آن مدرسه بودند اما موارد سوء استفاده از پسرها بیشتر بود. در برخی موارد یک قربانی مورد تعرض بیش از یک نفر قرار گرفته بود.

مسئولان مدرسه هوراس مان از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند اما گفته می شود بطور خصوصی با برخی شاکیان این پرونده که از دانش آموزان سابق بوده اند، برای پرداخت غرامت به تفاهم رسیده اند.

گفته می شود حداقل در یک مورد مبلغ یک میلیون دلار پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied