شمانیوز
شما نیوز

نخستین عکس از دختر 4 روزه مهناز افشار

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مهناز افشار بازیگر سینمای ایران چند روز پس از تولد دخترش عکسی از او را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

خبرآنلاین نوشت: مهناز افشار بازیگر سینمای ایران چند روز پس از تولد دخترش عکسی از او را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. لیا دختر مهناز افشار و محمد یاسین رامین روز 4 خردادماه جاری به دنیا آمد و همین اتفاق باعث شد تا سایر چهره های سینمایی در شبکه های اجتماعی تولد فرزند این بازیگر را به او تبریک بگویند.

نخستین عکس از دختر 4 روزه مهناز افشار

دنبال کنندگان صفحه مهناز افشار هم پس از به دنیا آمدن دخترش، پیام های تبریک متعددی را برای او نوشتند. حالا این بازیگر سینما در کنار عکسی که از دخترش منتشر کرده نوشته: «از خواندن نوشته های زيباي شما، مهرباني شما، ادبيات شما و پاسخ های شما هزار بار به تک تک شما باليدم و بسيار خوشحالم.» او در مورد دخترش هم نوشته: «لیا (٤/خرداد/)١٣٩٤ دختر ما (به معني فرخنده) برايش دعا كرديم خداحافظش باشد هميشه ... بهترين دوران زندگي همين کودکی است و كودكي را تا می شود بايد مراقبت كرد و زندگي كرد ... هميشه باور دارم، كودكان فرشتگان زمين هستند كه باعث می شوند خداوند زمين و هر آنچه در زمين است را ببخشد ...براي همه كودكان دعا كنيم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied