شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | مدارس این مناطق فردا سه شنبه 28 فروردین ماه تعطیل است

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 برای برخی مناطق خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس  | مدارس این مناطق فردا سه شنبه 28 فروردین ماه تعطیل است

به گزارش شمانیوز :خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس برخی نقاط اعلام شده است. استان فردا به علت وقوع سیل خبری درباره تعطیلی مدارس صادر کرده است . در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 خواهیم پرداخت. 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

فرماندار شهرستان جیرفت گفت : با توجه به اعلام هشدار سطح  قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان سه شنبه  تعطیل است.

احمدبلندنظر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان جیرفت اظهارداشت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.
احمد بلندنظر گفت : بخاطر وقوع بارش مدارس شهرستان جیرفت روزهای سه شنبه  تعطیل می‌باشند.فرماندار جیرفت تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش در جنوب و این سامانه شامل شهرستان جیرفت هم می‌شود لذا با وجود پیش بینی ها که شدت آن در شش شهرستان جنوبی بیشتر خواهد بود لذا تمامی دستگاه‌ها و خودروهای
شهرستان بصورت آماده و در صورت نیاز شش شهرستان جنوبی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.بلندنظر با توصیه به مردم برای عدم توجه به شایعات افزود : همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم داده شده و همه پای کار هستند .
تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس
همه مدارس هرمزگان فردا تعطیل شد. 
 
بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، همه مدارس استان هرمزگان در دو نوبت صبح و عصر در سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل اعلام شد.
 
این تصمیم با موافقت استاندار هرمزگان و به دلیل فعالیت سامانه بارشی در این استان اتخاذ شده است. 
تکمیلی سه  درباره تعطیلی مدارس
برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند. 
مدیریت بحران استانداری فارس:به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری خواهد بود.
تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس
مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است
 ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس
با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.
مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.
همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

این خبر تکمیل خواهد شد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied