شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

محصولات جدید سایت نوید:تنورک،مینی چرخ خیاطی و...

آیا چیزی در مورد سایت نوید می‌دانید؟ آیا با محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی آشنا هستید؟ آیا تاکنون لوازمی همچون تنورک، مینی چرخ خیاطی، تنور برقی، کیک پز برقی و قابلمه فورج را به صورت اینترنتی از سایت نوید خریداری کرده‌اید؟

محصولات جدید سایت نوید:تنورک،مینی چرخ خیاطی و...

با آوردن طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت خانگی از سایت نوید نوع و روش زندگی را برای خود و خانواده‌هایتان خاص کنید زیرا سایت نوید نوعی تجارت خانوادگی است. این فروشگاه اینترنتی در ایران با تمام برندهای معروف و اصلی معامله می‌کند. هدف سایت نوید ارائه بهترین کیفیت محصولات به همراه بهترین خدمات در فروشگاه است. در این سایت علاوه بر لوازم خانگی طیف گسترده‌ای از محصولات سوپر مارکتی و مواد غذایی، محصولات مربوط به کامپیوتر و خودرو، دیجیتال، عکاسی و فیلمبرداری، سلامت، پزشکی و ورزشی، لوازم کاربردی منزل، لوازم کاربردی آشپزخانه، اسباب بازی، آرایشی، بهداشتی، زیبایی و... نیز وجود دارد که همگی آنها دارای تنوع بالا و کیفیت‌های بسیار عالی از برندهای معروف دنیا هست

تنورک

یکی از محصولات پرکاربرد و پر طرفدار سایت نوید تنورک می‌باشد که دارای کاربردهای فراوانی است. خانم‌های خانه‌دار و کسانی که به آشپزی علاقمندند معمولا دنبال محصولاتی هستند که پخت مواد غذایی و آشپزی را برای آنان آسان کند. تنورک از محصولات جذاب و جدید تکنولوژی روز دنیاست که آشپزی را برای خیلی از افراد راحت‌تر و جذاب‌تر نموده است. به کمک تنورک به راحتی می‌توانید از شر بسیاری از محصولات پیچیده آشپزخانه خلاص شوید. تنورک‌ها غالبا از جنس گرانیت نچسب بوده و روی اجاق گاز نیز قابل استفاده هستند. این محصول سایت نوید، دارای درب مخصوص شیشه‌ای شکل بوده و دستگیره‌ای نسوز روی آن تعبیه شده است. در ادامه با مزایای دیگر این ابزار آشپزخانه آشنا خواهید شد.

  • انواع غذاهای کبابی، رژیمی، پیتزا و... را می‌توانید به کمک تنورک طبخ کنید و لحظات خوب و تجربه شیرینی را با کمک این دستگاه تجربه نمایید.
  • تنورک‌ها وسیله‌ی مناسبی هستند برای پخت غذاهای رژیمی که بدون روغن طبخ می‌شوند.
  • بهترین جایگزین برای فرهای خانگی محسوب می‌شوند و در پخت غذا توسط آن هیچ‌گونه روغنی استفاده نمی‌شود.

مینی چرخ خیاطی

مینی چرخ خیاطی یکی دیگر از محصولات قابل عرضه در سایت نوید است که کارآیی بسیار بالا داشته و وسیله مورد علاقه بسیار از خانم‌های خانه‌دار و خیاط‌های عزیز است. این وسیله یک مینی چرخ خیاطی کاملا واقعی پرتابل و سبک است که بسیاری از کارهای روزمره را برایتان آسان می‌سازد. مینی چرخ خیاطی به دو شکل راه‌اندازی می‌شود. اولین روش به وسیله برق مستقیم با آداپتور صورت می‌گیرد و در دومین روش به کمک ۴ باطری قلمی راه اندازی می‌شود. به همراه این چرخ خیاطی یک پدال نیز توسط سایت نوید ارائه می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه داشتن دو منبع نیرو است. در مواقعی که به برق دسترسی ندارید به راحتی می‌توانید به کمک باتری‌های تعبیه شده در آن، از دستگاه خود استفاده کنید. این محصول خیاطی سایت نوید کوچک، سبک، کم حجم، پر قدرت و قابل حمل بوده و همانند محصولات مسافرتی می‌توان از آن در هر مکانی استفاده کرد.

در کنار این مینی چرخ خیاطی معمولا چند عدد ماسوره، سوزن چرخ خیاطی یدکی، پدال برقی، دفترچه راهنما جهت نصب و راه‌اندازی نیز دریافت خواهید کرد. این وسیله کاملا خوش دست بوده و نسبت به کارایی که دارد از قیمت بسیار مناسب برخوردار است. چرخ دنده‌های مینی چرخ خیاطی سایت نوید بسیار مقاوم است و از آلیاژهای محکم ساخته شده است. مینی چرخ خیاطی همانند تنورک، قابلمه فورج، کیک پز برقی و تنور برقی از محصولات پرفروش و پرطرفدار فروشگاه اینترنتی نوید می‌باشد برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی این محصول می‌توانید به سایت نوید مراجعه کنید.

تنور برقی

وقتی حرف از تنور می‌شود در ذهن همگی ما تنورهای سنتی روستایی یا تنورهای قدیمی نانوایی‌ها تدائی می‌شود. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند پختن نان در این تنورها را تجربه کنند و هر روز نان‌های گرم و تازه در خانه داشته باشند. متخصصان تکنولوژی با طراحی تنور برقی این افراد را به آرزویشان رسانده و با تولید این وسیله پخت نان در داخل منازل را برای ساکنین خانه فراهم ساخته است. تنور برقی از جمله وسایل ضروری در آشپزخانه‌هاست؛ بخصوص در سال‌های اخیر که به دلیل وجود ویروس کرونا خیلی از افراد پخت نان در خانه را به خرید آن در نانوایی‌های سطح شهر ترجیح می‌دهند. در ادامه به مزایای دیگر این محصول خواهیم پرداخت.

  • این وسیله پرکاربرد و جذاب علاوه بر پخت نان، پخت برخی غذاها نظیر کرپ را نیز برای شما فراهم می‌سازد.
  • ساختار این وسیله قابل عرضه در سایت نوید، بسیار ساده بوده و پیچیدگی‌های وسایل برقی دیگر را ندارد.
  • برای کار کردن با تنور برقی نیاز به تجربه و آموزش خاصی نیست و به راحتی توسط تمامی افراد قابل استفاده است.
  • این تنور سطحی محدب داشته که خمیر نان جهت پخت روی آن قرار می‌گیرد. المنت‌های تعبیه شده در زیر صفحه محدب به وسیله نیروی برق به سرعت گرم شده و پخت نان را در چند دقیقه انجام می‌دهد.
  • جنس صفحه محدب از نوع نچسب بوده و نان بر روی آن در هنگام پخت نمی‌چسبد.

کیک پز برقی

  • کیک پز برقی همانند یک فر خانگی عمل می‌کند که به غیر از کیک می‌توان در آن انواع غذاهای دیگر همچون پیتزا را نیز طبخ کرد.
  • این محصول سایت نوید شبیه قابلمه بوده و دارای روکشی نچسب و گرانیتیست.
  • به خاطر نوع روکش این وسیله، شستشو و تمیز کردن آن بسیار آسان است.
  • به دلیل ساده بودن تکنولوژی ساخت آن، کار با این دستگاه راحت بوده و هر فرد مبتدی می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند.
  • شما می‌توانید با قرار دادن قطعه استوانه‌ای درون قابلمه و ریختن خمیر کیک درون آن به راحتی کیکی نرم و خوش پخت داشته باشد.

  • کیک پز برقی دارای یک درب شیشه‌ای است و به کمک آن به شما این امکان داده می‌شود که مراحل پخت کیک خود را مشاهده کنید؛ بدون اینکه نیاز به برداشتن درب از روی قابلمه باشد.
  • علاوه بر کیک می‌توانید از این محصول سایت نوید، برای پخت انواع شیرینی، پیتزا، مرغ بریان و.... نیز استفاده کنید.
  • در هنگام شستشو این نکته را به خاطر بسپارید که برای پاک کردن سطح آن از سیم ظرفشویی استفاده نکنید و تنها با اسفنج نرم، آب گرم و مایع ظرفشویی آن را تمیز کنید تا عمر دستگاه شما کم نشود.

قابلمه فورج

علاوه بر تنورک، مینی چرخ خیاطی، تنور برقی، کیک پز برقی و محصولات خانگی دیگر، قابلمه فورج را نیز می‌توانید از طریق سایت نوید خریداری کنید. قابلمه فورج یکی از محصولات پرطرفدار آشپزخانه‌ای در دنیا می‌باشد. در صنعت تولید ظروف مخصوص پخت و پز، تولیدکنندگان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها، روش فورج می‌باشد. در تولید محصولات آلومینیونی تولیدکنندگان معمولا برای فرم دادن ورقه‌های آلومینیومی با ضخامت کم، از روش دستی استفاده می‌کنند و محصول نهایی در اثر حرارت و فشار خیلی سریع تغییر شکل پیدا می‌کند و اگر دارای لایه نچسب نباشند با برخورد مواد اسیدی دچار خوردگی می‌شوند. اما زمانی که تولیدکننده ظروف پخت و پز از آلیاژهای محکم‌تر و مقاوم‌تر جهت ساخت تولیدات خود استفاده می‌کنند از روش فورج جهت شکل‌دهی محصولات خود بهره می‌برند.

قابلمه‌های چدنی از این دسته از گروه ظروف پخت و پز می‌باشد که برای تغییر شکل و حالت دادن ورقه‌های آن از روش فورج استفاده می‌شود. محصول نهایی این روش برخلاف روش دستی از لحاظ شکنندگی، خوردگی و فشار بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی خواهند بود. به کمک دستگاه‌های فورج می‌توان ظروفی با سرعت نسبتا زیاد را در زمان کم تولید کرد.

از مزایای قابلمه فورج عرضه شده توسط سایت نوید می‌توان به قیمت پایین و به صرفه آن اشاره کرد که تمامی افراد با هر بودجه‌ای که در دسترس دارند می‌توانند یکی از آنها را خریداری کنند. امروزه استفاده از قابلمه فورج بسیار متداول بوده و در اکثر خانه‌ها چند نمونه از این ظروف جهت پخت و پز وجود دارد. ظرف‌هایی که به کمک روش فورج ساخته می‌شوند علاوه بر مقاوت بالا، از ضخامت و وزن کمی برخوردار هستند و سطح آن به سرعت روی حرارت گرم می‌شود. سطح این ظروف را غالبا از جنس نچسب می‌سازند تا جداره‌های ظرف دچار خودگی و سوارخ شدگی نشود.

از جمله مزایای قابلمه فورج عرضه شده توسط سایت نوید شامل موارد زیر است:

  • امکان بازیافت این محصول وجود دارد.
  • این ظروف دارای پوشش داخلی گرانیتیست.
  • در فرآیند ساخت و تولید این محصول از رنگ سیلیکونی جهت مقاومت آن در برابر حرارت استفاده می‌شود.
  • از مواد بدون سرب در ساخت و تولید آن استفاده می‌شود و دارای آلومینیوم خالص است.
  • بدنه قابلمه فورج کاملا صاف و یکنواخت است.
  • در برابر حرارت، سختی و ضربه بسیار مقاوم است.
  • دارای استاندارد ساخت و پروانه بهداشت می‌باشد که بر روی بدنه و یا بسته‌بندی آن مشاهده می‌شود.
  • دارای ضمانت ساخت بوده و برای خرید آن از سایت نوید گارانتی دریافت می‌کنید.
  • ضخامت بدنه قابلمه فورج بسیار مناسب بوده و جهت پخت بیشتر غذاها می‌توان از آن استفاده کرد.
  • دستگیره‌ها و درب آن از جنس نسوز بوده تا در هنگام قرار گرفتن روی حرارت ذوب نشود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied