شمانیوز
شما نیوز

شهردار شیراز:

فعالیت شبانه در ۵۰ پروژه شیراز در حال انجام است

شهردار شیراز گفت: با توجه به راه‌اندازی نوبت شب در اجرای پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر شیراز، شنبه‌ها به‌صورت ثابت از آن‌ها بازدید و سرکشی از روند اجرای فعالیت ها در این نوبت انجام می شود..

فعالیت شبانه در ۵۰ پروژه شیراز در حال انجام است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدحسن اسدی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس در پروژه خط ۲ مترو در ایستگاه آزادی اظهار داشت: اتفاقات خوبی در سطح این کلان‌شهر در حال انجام است، این موضوع به جهت حمایت مجموعه‌های مختلف همچون شورای شهر و دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، امنیتی، استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس است و قدردان این حمایت هستیم.

وی از پیمانکار پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است، قدردانی و بیان کرد: با یک جدیت و اهتمام ویژه این برنامه در دستور کار است تا ساخت پروژه خط ۲ مترو تا ایستگاه میدان کلبه انجام شود.

او بابیان اینکه امروز با یک همدلی و وفاق، اقدامات در حال انجام و روبه‌پیشرفت است، گفت: بالغ‌بر ۵۰ پروژه کلان و بزرگ‌مقیاس در شیراز در حال اجراست که در تمام آن‌ها نوبت شب فعال است و این تعداد پروژه به‌جز چند صد پروژه متوسط و خرد مقیاس است که روند اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

وی تأکید کرد: به‌صورت هفتگی و روزانه رصد پروژه‌ها انجام می‌شود تا هیچ پروژه‌ای تعطیل نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی