شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس خبر داد:

تاکسی ها و اتوبوس های برقی در راه شیراز

استاندار فارس گفت: توافق اولیه برای ورود تاکسی و اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل شیراز با همکاری شرکت ایران خودرو و شهرداری این کلانشهر انجام شد.

تاکسی ها و اتوبوس های برقی در راه شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه نشست با مدیر عامل ایران خودرو در شیراز اظهار داشت: بر همین اساس، مقرر شد که طی یکی دو هفته آینده نیز این موضوع مجددا پیگیری شود و بحث تامین منابع مالی نیز از سوی شهرداری دنبال گردد.

وی، در خصوص خرید سهام متعلق به کارخانه آی.تی.ام.سی در ایران خودرو فارس گفت: در این زمینه مقرر شد که با خرید سهام این کارخانه، کل سهام ایران خودرو فارس متعلق به این شرکت خودروسازی شود و در ازای آن کارخانه آی.تی.ام.سی نیز بتواند صنایع مخابراتی خود را که مورد استفاده تمام کشور قرار می‌گیرد توسعه دهد.

استاندار فارس افزود: بر اساس توافق اولیه با شرکت ایران خودرو، مقرر شد که از صنعت آلومینیوم منطقه ویژه اقتصادی لامرد که هم اینک به شکل خام صادر می‌شود، صنایع پایین دستی آلومینیوم به ویژه در ارتباط با نیازهای خودروسازی کشور از جمله ایران خودرو تولید و تامین شود و ضمانت خرید محصولات هم توسط ایران خودرو انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی