شمانیوز
شما نیوز

پرداخت 2 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرپرست شرکت بیمه کوثر مازندران گفت: شرکت بیمه کوثر در 6 ماه نخست امسال 2 میلیارد و 176 میلیون تومان خسارت بیمه پرداخت کرده است.

فارس نوشت: قاسم بهروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیل مازندران و گلستان، شعبه مازندران بیشترین پرداخت خسارت را معادل 370 میلیون تومان داشته است.

وی با بیان اینکه در حادثه زلزله آذربایجان شرکت بیمه کوثر بعد از بیمه البرز بیشترین میزان خسارت معادل 6.5 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است، تصریح کرد: در حوادث طبیعی بیمه کوثر یاور مردم بوده و بار بزرگی را از دوش دولت برداشته است.

بهروزی گفت: مازندران به واسطه گردشگری و سفرهایی که در ایام تعطیلات انجام می شود پرداخت خسارت اتومبیل در استان از سایر استان های کشور بیشتر است.

سرپرست بیمه کوثر مازندران با اشاره به اینکه پرداخت خسارت بدون مراجعه خسارت دیده های اتومبیل انجام می شود، گفت: 7 کارشناس بیمه از شرق تا غرب استان را پوشش می دهند و گزارش خسارت به صورت آنلاین ارائه و ظرف 24 ساعت هزینه به حساب خسارت دیدگان واریز می شود. از لحاظ نفوذ بیمه مازندران جز استان های متوسط مطرح است.

بهروزی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید لزوم بیمه کردن اموال و اثاثیه را به مردم اطلاع رسانی کنند و این حوادث طبیعی تلنگری هستند برای مردم که به فکر بیمه بیافتند و باید در زمینه بیمه فرهنگ سازی شود.

سرپرست بیمه کوثر مازندران ضریب نفوذ بیمه در کشور را 2 درصد اعلام کرد و اظهار داشت :در کشورهای توسعه یافته ضریب بیمه 7 درصد است، در دو سال آینده ضریب نفوذ بیمه در کشور به 3 درصد می رسد و برای تحقق این امر رسانه ها و مسئولان نیز باید قدم بردارند.

بهروزی تصریح کرد: ایران در بین 12 کشور اصلی منطقه رتبه دهم را دارد و این برای ایران که جز کشورهای پر خطر در بلایای طبیعی محسوب می شود ضریب پایینی است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیمه در دنیای امروزی دیگر یک کالای لوکس تلقی نمی شود گفت: بیمه یکی از ضروریات زندگی امروزی است و هرچه زندگی مدرن تر می شود خطراتش نیز بیشتر می شود.

سرپرست بیمه کوثر مازندران افزود: شعبه بیمه کوثر در مازندران در 30 خرداد سال 1390 همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر افتتاح شد و در حال حاضر یکی از شعبه های موفق در کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه یازدهم بیمه کوثر در بین سایر استان ها، گفت: در 6 ماه نخست سال جاری توانسته ایم رتبه هشتم را در بین سایر شرکت های بیمه ای کسب کنیم، اگر با همین روند پیش برویم تا پایان سال جاری به رتبه ششم ارتقا می یابیم.

بهروزی تصریح کرد: این شرکت در زمینه پروژ ه های ملی و زیربنایی نقش فعال دارد و در جای که هیچ شرکت بیمه ای وارد نمی شود بیمه کوثر تنها شرکت دارنده پروانه در پرتاب ماهواره در خاورمیانه است.

سرپرست بیمه کوثر مازندران با اعلام این که 25 درصد خدمات شرکت بیمه کوثر مربوط به بیمه زندگی است، خاطرنشان کرد: خدمات بیمه کوثر در بین سایر بیمه ها از میانگین 8 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های نفوذ بیمه در کشورهای صنعتی میزان نفوذ بیمه در زندگی است اظهار داشت: بیمه کوثر بیشترین بیمه عمر را در کشور دارد.

بهروزی گفت: ایران در سال های گذشته بیشترین درصد افزایش فروش بیمه را در کل دنیا داشته است اما ملاک ضریب نفوذ سرانه بیمه است.

سرپرست بیمه کوثر در مازندران بیمه بیماری های صعب العلاج و بیمه باقی الصالحات را از جمله تولید بیمه نامه جدید در این شرکت اعلام کرد و گفت: شرکت بیمه کوثر در این زمینه فعال است و در مراحل آخر اخذ مجوز است.

بهروزی با اشاره به کسب رتبه یازدهم بیمه کوثر در بین سایر استا ن ها، گفت: در 6 ماه نخست سال جاری توانسته ایم رتبه هشتم را در بین سایر شرکت های بیمه ای کسب کنیم، اگر با همین روند پیش برویم در پایان سال جاری به رتبه ششم ارتقا می یابیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای به بیمه گذاران، اظهار داشت: شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان از جمله اهداف این شرکت به شمار می آید.

این مسئول یادآور شد: آن چه که نیاز است مشتری بداند که در زمان خسارت بیمه چه تعهداتی را بر عهده دارد برای بیمه گذار شفاف بیان می کنیم، بعضی از بیمه گذارها نیازهای بیمه ای خود را نمی دانند و این ناآگاهی ها سبب می شود تا در بروز خسارت نتواند خسارت را به طور کامل دریافت کنند.

سرپرست شرکت بیمه کوثر مازندران اذعان داشت: شرکت بیمه کوثر در 6 ماه نخست امسال 2 میلیارد و 176 میلیون تومان خسارت بیمه پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در 6 ماه دوم سال با توجه به در مرحله دادرسی بودن پرونده ها، میزان پرداخت خسارت بیش از 3 برابر شود.

بهروزی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر در بین سایر بیمه های کشور بالاترین سود را به سهامداران پرداخت کرده است خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر بیش 2 برابر سایر شرکت های بیمه ای سود به سهامداران پرداخت کرده است.

بهروزی با اشاره به تاسیس این شرکت در سال 83، گفت: افزایش ظرفیت نفوذ بیمه و توجه ویژه به بیمه های زندگی از اهداف نخست این شرکت است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی