شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تخفیفات عید سال 1403 شروع شد!

در این مقاله، به معرفی شهرهای زیبا و خاص ایران زمین که جزو بهترین مقاصد گردشگری هستند، خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهار که از راه می‌رسد، حیات دوباره طبیعت، انسان را به وجد می‌آورد. انگار می‌خواهد همگام با گل‌ها و درختان، تمام غم‌ها و سختی‌ها را دور بریزد. با باران بهاری، سرسبز شود و این زندگی جدید را با هستی جشن بگیرد. احتمالا برای همین هم هست که ایام عید را به گشت و گذار و مهمانی می‌گذرانیم.

مسافرت عید کجا بریم؟ سوالی است که با رویش اولین گل بهاری در نزدیک شدن به بهار، در گوشمان می‌پیچد. خوشبختانه کشور چهار فصل ایران، مقصدهای گردشگری زیادی برای تعطیلات نوروزی دارد.

شهرهای تابستانی و گرمسیری در جنوب و شهرهای سرد که هنوز حال و هوای زمستانی دارند در شمال و غرب کشور، پذیرای هزاران مسافری است که می‌خواهند زندگی دوباره را با بهار طبیعت جشن بگیرند.

سایت گردشگری روم تور با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات متنوع با تخفیفات ویژه در عید نوروز همراه شماست. همین الان وارد سایت روم تور شوید و خدمات تفریحات، اقامتگاه، تور و ترانسفر را در پکیج روم تور و یا بصورت جداگانه رزرو کنید.

در این مقاله، به معرفی شهرهای زیبا و خاص ایران زمین که جزو بهترین مقاصد گردشگری هستند، خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

حول حالنا را کنار بهار قشم و آبی خلیج فارس بخوانید!

قشم زیباترین جزیره و یکی از بهترین شهرهای ایران برای مسافرت نوروزی است. مخصوصا برای کسانی که دوست دارند سرسبزی زمین را ببینند و زیر آفتاب لرزان بهاری، انرژی بی‌نهایت کهکشانی را دریافت کنند. قشم، این زیبای اسرار آمیز، سرزمین عجایب هفتگانه است. جایی که در سواحلش می‌توانید به عیددیدنی دلفین‌های بازیگوش خلیج فارس بروید.

روی بامش در گوشی با خدا صحبت کنید و در بزرگترین غار نمکی دنیا، به رازهای جهان هستی گوش دهید. قشم، پر از جلوه‌گری طبیعت، آثار شگفت انگیز و البته پاساژهایی است که می‌توانید از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را آن هم به قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

حتما می‌دانید که ایرانی‌های زیادی دوست دارند عید را در کنار خلیج همیشه فارس، تحویل کنند. پس اجاره اقامتگاه در قشم را قبل از ایام شلوغی انجام دهید.

برای اجاره اقامتگاه و سوییت در قشم با قیمت مناسب و استثنایی روی اجاره سوییت در قشم کلیک کنید.

 

در کیش، بگردید و بخندید و عیدی بخرید.

تعطیلات عید نوروز 1403 کجا بریم؟ پاسخ ساده است، چه جایی بهتر از کیش. هم فال است و هم تماشا. در ساحل مرجانی‌اش می‌توانید عکس‌های زیبا بگیرید، در کنار کشتی به گل نشسته یونانی‌ها، غروب زیبا به روی خیلج فارس را تماشا کنید. در پارک‌های ساحلی و آبی و بادی‌اش، هیجان را تجربه کرده و در کنار طبیعت زیبایش، هفت سین عید را پهن کنید.

اما هنوز تمام نشده است. این جزیره ثروتمند که مثل مردمان ماهیگیرش سخاوتمند است، پر از پاساژها و بازارهای خرید است که می‌توانید هرچقدر دلتان خواست بگردید و برای دوست‌ها و آشناهایتان عیدی بخرید.

برای اجاره اقامتگاه در کیش هم فراموش نکنید که قبل از رفتن، فکری برایش بکنید تا لذت سفرتان به تلخی بی سرپناهی تبدیل نشود.

برای رزرو اقامتگاه، سوییت، هتل، آپارتمان در این جزیره و مشاهده آن‌ها روی کلمه اجاره سوییت در کیش کلیک کنید.

 

سال نو را با خاک های رنگی هرمز، نقاشی کنید.

اگر باز هم همان سوال همیشگی مسافرت عید کجا بریم را از اطرافیان‌تان شنیدید، این‌بار بگویید هرمز، جزیره رنگین کمانی که میان آبی زیبای خلیج فارس آرمیده است.

جایی که جادوی طبیعت را می‌توانید در میان خاک‌های رنگی‌اش ببینید. هر جا را نگاه می‌کنی، رنگ است و زیبایی. انگار سفری جادویی به دل یه نقاشی بی‌نظیر قرون وسطایی رفته‌اید.

یک طرف خلیج سرخ است و گوشه‌ای دیگر، خلیج نقره ای. دره رنگین کمانی کمی آن‌سوتر خودنمایی می‌کند و درختان جنگل حرا، انگار سمفونی در زیر آب برگزار کرده و آمدن بهار را تبریک می‌گویند.

 

عطر بهشت در بهار شیراز به مشام می رسد.

بهار که می‌آید، قبل از همه بوی بهار نارنج است که در کوچه‌های شهر می‌پیچد. گل‌ها شکوفا شده و عطری شبیه بهشت در تمام شهر به مشام می‌رسد. اگر هنوز می‌پرسید که مسافرت عید کجا بریم، بهتر است به بهار شیراز هم فکر کنید که بهترین مقصد برای سفر نوروز 1403 است.

شهر شعر و تاریخ و گل و عشق. شیراز در بهار مثل معشوقه‌ای می‌ماند، که تمام قد خود را برای عاشقش می‌آراید. عطرهای خوشبو می‌زند، لباسی از حریر سبز می‌پوشد و مهمانانش را به دیدن آثار باستانی و باغ‌های پر از گلش می‌برد. نیازی به گفتن نیست وقتی در شیراز هستید، نمی‌دانید زمان چطور می‌گذرد، آنقدر جاهای دیدنی دارد که مطمئنا زمان کم می‌آورید.

 

در اردبیل به آخرین مهمانی سرما بروید.

اگر از عاشقان سرما و برف و باران هستید و دوست دارید که اولین روزهای بهار با ننه سرما خداحافظی کنید و آخرین قصه‌هایش را بشنوید، اردبیل انتخاب خوبی است. اماکن گردشگری این شهر هنوز در ید قدرت زمستان هستند.

جاذبه‌های گردشگری این شهر در کنار طبیعت زیبایش، پیشنهاد خوبی است برای اینکه در لیست مسافرت عید کجا بریم، گنجانده شود. اگر هم سرما اذیت‌تان کرد، می‌توانید سری به چشمه‌های آب گرم سرعین بزنید و لذت گرما را در آنجا بچشید.

 

در زیبای همیشه سبز شمال، بهار را به زمین تبریک بگویید.

شهرهای شمالی ایران، جایی است که همیشه در ابتدای لیست مقاصد گردشگری قرار دارد. فرقی نمی‌کند، بهار باشد یا تابستان، پاییز یا زمستان، این سرزمین سبز جاودانه، همیشه پذیرای مهمانان خود است. شمال را بیشتر به دریای خزر و جنگل‌های سرسبزش و هوای عالی‌اش می‌شناسند. اما بد نیست بدانید که جاذبه‌های گردشگری زیادی نیز در این شهرها وجود دارد.

رشت، مازندران، ساری، گلستان، گرگان، آستارا و شهرهای کوچک و بزرگ زیادی که در حاشیه دریای خزر قرار دارد که گزینه خوبی برای پاسخ مسافرت عید کجا بریم، هست. می‌توانید در کنار آنها بهار را جشن گرفته و آمدن زندگی نو و روز نو را به خودتان و طبیعت تبریک بگویید.

 

آن روی زیبای تهران را در بهار به تماشا بنشینید.

شاید تهران را چون آدمی شلخته، بی‌رنگ و رو و بداخلاق تصور کنید. جایی که احتمالا جزو لیست مسافرت عید کجا بریم قرار نمی‌دهید. اما شاید ندانید، بهار تهران، زیبا و خوش اخلاق است. تهرانی‌ها در این روزها از شهر خارج شده و آلودگی هوا برای مدتی از آسمان شهر می‌رود.

در این روزها می‌توانید ببیند که چقدر اماکن تاریخی در این شهر شلوغ و پرترافیک پنهان شده است. از کاخ‌های تاریخی گرفته تا باغ‌ها و آثارهای باستانی بی‌شمار. همچنین پیست‌های اسکی و دریاچه‌های دیدنی زیر پوست شهر قرار دارد که می‌توانید تعطیلات نوروزی را در کنار آنها گذرانده و یک تجربه خوب و عالی به دست بیاورید.

 

عید نوروز را با روم تور تحویل کنید.

هفت سین‌تان را آماده کنید، لباس‌های عیدتان را درون ساک بگذارید. اما اگر هنوز از خودتان می‌پرسید مسافرت عید کجا بریم، نگران نباشید. روم تور می‌تواند شما را در این سفر همراهی کرده و کمک کند بهترین مقصد را انتخاب کنید.

از شهرهای تابستانی و آفتابی گرفته تا شهرهای زمستانی و پر برف. همه جای ایران زیبا، شما را فرامی‌خواند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در سایت روم تور تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی