شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

فراخوان سرمایه‌گذاری در سامانه طلای آب شده میلی با تسویه آنی به حساب‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت

در این مطلب، به معرفی راهکار امن و آسان خرید و فروش طلای آب شده در سامانه میلی (Milli) پرداختیم. راهکاری که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طلا را به‌صورت آنی و آنلاین خرید و فروش کنند.

با تداوم روند صعودی طلا و دلار، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های باارزش و با ثبات مثل طلا افزایش پیدا کرده است. در میان انواع طلا، سرمایه‌گذاری در طلای آب شده با حذف هزینه‌های اضافی مانند اجرت ساخت و مالیات، سوددهی بیشتری نصیب سرمایه‌گذاران کرده است. با این حال، یافتن بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش طلای آب شده چالشی اساسی در روزهای پرنوسان بازار به‌شمار می‌رود. در این مطلب، به معرفی راهکار امن و آسان خرید و فروش طلای آب شده در سامانه میلی (Milli) پرداختیم. راهکاری که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طلا را به‌صورت آنی و آنلاین خرید و فروش کنند.

طلای آب شده چیست و چه فرقی با سکه دارد؟

طلای آب شده (Molten Gold) به نوعی طلای خالص ۱۸ عیار به شکل مفتول، شمش یا مکعب می‌گویند که از ذوب طلاهای زینتی شکسته یا دست دوم به‌دست می‌آید و به دلیل نداشتن اجرت ساخت، هزینه ضرب و بسته‌بندی، قیمت کمتری از سکه دارد. در خرید طلای آب شده از میلی شما فقط هزینه هر گرم طلا را به نرخ روز همراه با کارمزد ناچیز نیم درصد پرداخت خواهید کرد.

چرا مردم به خرید طلای آب شده روی آوردند؟

در دوره‌ای که مردم با دلار ۷۰ تومانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، جایی برای ریسک معاملات، کارمزدهای اضافی و اجرت ساخت طلاهای زینتی باقی نمانده است. در این شرایط، اغلب مردم تصمیم گرفتند در دارایی‌های امن و منعطف همچون طلای آب شده ۱۸ عیار سرمایه‌گذاری کنند. از مهم‌ترین دلایل خرید طلای آب شده موارد زیر است:

  • بالا بودن ارزش ذاتی طلای آب شده و امکان کسب سود در نوسانات بازار
  • نقدینگی بالا و سرعت تبدیل طلای آب شده به پول نقد
  • نگهداری آسان و بدون هزینه و ریسک طلای آب شده
  • قابل استفاده برای ساخت طلاهای زینتی سفارشی
  • بدون مالیات، اجرت، هزینه بسته‌بندی و کارمزد
  • بدون ریسک سرقت و تقلبی بودن

نکات مهمی که در خرید طلای آب شده باید توجه کنید

درصورتی‌که برای خرید طلای آب شده شک دارید، این بخش را بخوانید. با خواندن این بخش خواهید فهمید در خرید و فروش طلای آب شده آنلاین به چه نکاتی توجه کنید.

  • انگ طلای آب شده

انگ طلا مثل شناسنامه‌ای می‌ماند که روی بدنه طلای آب شده می‌چسبانند. اطلاعاتی مانند مرکز تولید، کد ری‌گیری و عیار روی آن هک شده است.

  • کد ری‌گیری

این کد برای تهران یک کد شش رقمی و شهرستان چهار رقمی است. با مراجعه به سایت reygiri.com و وارد کردن کد می‌توانید اصالت طلا را بررسی کنید.

  • عیار طلای آب شده

نشان‌دهنده میزان خلوص طلای آب شده است. معمولا برای افزایش عیار سکه‌های ۲۴ عیار را ذوب می‌کنند. برای کاهش عیار نیز به آن نقره یا مس اضافه می‌کنند.

  • اصالت و شفافیت مرکز

مهم‌ترین نکته برای خرید و فروش طلای آب شده، پیدا کردن یک مرکز معتبر، مطمئن و دارای مجوز است که کارمزد و عملکرد شفاف داشته باشد.

ضرورت خرید طلای آب شده از میلی؛ سرمایه‌گذاری امن، نقدینگی آنی

سامانه میلی با ارائه راهکارهای امن و مطمئن سرمایه‌گذاری در طلای آب شده، قابلیت‌های مفیدی در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله:

  • خرید و فروش نامحدود و دلخواه طلای آب شده در میلی

در سامانه امن میلی می‌توانید با حداقل پس‌اندازتان طلا ذخیره کنید و در بازار پرنوسان امروز سود به‌دست آورید. درجایی که با دلار ۷۰ هزار تومانی رو به صعود، جای تردیدی برای کاهش ارزش ریال باقی نمی‌ماند، با تبدیل پس‌انداز ریالی‌تان به طلا، علاوه‌بر حفظ سرمایه‌تان، می‌توانید کسب سود کرده و به‌طور آنی خرید و فروش طلا انجام دهید. همچنین می‌توانید با مراجعه به خزانه امن میلی طلای خود را تحویل بگیرید.

  • نگهداری امن طلا در سامانه امن میلی

خزانه امن میلی با در اختیار داشتن طلای آب شده آماده، بستری امن برای انجام معاملات و حفظ طلا فراهم کرده است. با این شرایط، دیگر دغدغه نگهداری طلا را نخواهید داشت. هرچند می‌توانید طلای خریداری شده خود را با مراجعه حضوری نیز تحویل بگیرید.

  • بدون هزینه‌های اضافه با کارمزد ناچیز نیم درصدی خرید و فروش

طلای خریداری شده از سامانه امن میلی بدون اجرت، مالیات و کمیسیون فروشنده است. این سامانه، کمترین کارمزد را برای خرید یا فروش طلای آب شده دریافت می‌کند. کارمزد نیم‌ درصدی هنگام خرید طلای آب شده به مبلغ پرداختی کاربران اضافه شده و هنگام فروش از مبلغ کل کسر خواهد شد.

  • تسویه حساب آنی به پشتوانه بانک قرض‌الحسنه رسالت

وقتی صحبت از نقدشوندگی آنی می‌شود، میلی این امکان را برای کاربران فراهم کرده که با داشتن حساب بانک قرض‌الحسنه رسالت، بتوانید طلای آب شده خود را بفروشید و مبلغ آن را در لحظه و به‌سرعت دریافت کنید. پس از درخواست تسویه، مبالغ در کمتر از چند دقیقه به حساب شما منتقل می‌شود. به‌جای اینکه درگیر زمان فرسایشی سیکل پایا شوید، با تسویه آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت از سودتان در لحظه لذت ببرید.

تفاوت زمانی سیکل پایا و پرداخت آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت در یک نگاه

همانطور که در جدول زیر می‌بینید، با پرداخت آنی و تسویه سریع به حساب‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت، از چرخه‌های پرداختی سیکل پایا نیز نجات پیدا خواهید کرد.

زمان‌بندی چرخه‌های تسویه سامانه پایا

ردیف

چرخه تسویه

ساعت ثبت از

ساعت ثبت تا

ساعت ارسال

۱

اول

۱۷:۱۵

۰۳:۱۵

۰۳:۴۵

۲

دوم

۰۳:۱۵

۱۰:۱۵

۱۰:۴۵

۳

سوم

۱۰:۱۵

۱۳:۱۵

۱۳:۴۵

۴

چهارم

۱۳:۱۵

۱۷:۱۵

۱۷:۴۵

انتقال آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت

کمتر از چند دقیقه

زمان برداشت وجه (در لحظه)

راهنمای خرید طلای آب شده در میلی

برای داشتن یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن، سامانه میلی امکان خرید و فروش آنلاین طلای آب شده را فراهم کرده است. با مراجعه به اپلیکیشن میلی به‌راحتی می‌توانید با هر میزان سرمایه، طلای آب شده ۱۸ عیار در اختیار داشته باشید و در زمان دلخواه آن را به قیمت روز بازار بفروشید یا معادل آن طلای فیزیکی تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید کار نگهداری طلای آب شده خود را به میلی بسپارید و معادل طلا را در کیف پولتان ذخیره کنید.

برای شروع، کافی‌است وارد سامانه امن میلی شوید و پس از نصب اپلیکیشن میلی و ثبت نام، به میزان مبلغ دلخواه طلای آب شده خریداری کنید. برای دریافت حضوری نیز می‌توانید پس از وارد کردن مشخصات هویتی‌تان، درخواست دریافت طلا را ثبت کنید.

همین حالا می‌توانید در اپلیکیشن امن میلی، از ۱۰ هزار تومان تا هر میزان سرمایه با خرید و فروش طلای آب شده سود به‌دست آورید.

با سامانه میلی، سرمایه‌گذاری امن و راحتی در بازار طلا تجربه کنید

پیگیری‌ها حاکی از آن است که با توجه به وضعیت صعودی طلا، میزان سرمایه‌گذاری مردم روی طلای آب شده افزایش پیدا کرده است. در این زمینه، سامانه امن میلی با در اختیار داشتن تمام مجوزهای مربوط، بستری امن برای خرید و فروش آنلاین طلای آب شده ۱۸ عیار فراهم کرده است. با استفاده از این سامانه کاربران، می‌توانند بدون محدودیت زمانی و پولی با ذخیره میزان دلخواه طلای آب شده سود به‌دست آورند. همچنین این امکان فراهم شده تا در صورت تمایل، برای دریافت فیزیکی طلای آب شده به‌صورت حضوری اقدام کنند. برای آشنایی بیشتر با این سامانه می‌توانید به آدرس https://milli.gold/ مراجعه کنید. 


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی