شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین وام را از کجا بگیریم؟

بهترین وام را از کجا بگیریم؟

پیدا کردن مناسب‌ترین وام با کمترین بهره و پایین‌ترین مبلغ اقساط همیشه کار سختی است. معمولا بانک‌ها هم اطلاعات کاملی درباره انواع وام و تسهیلات در سایت خودشان به مشتریان نمی‌دهند. یکی از بهترین مرجع‌ها درباره آخرین طرح‌های وام بانکی سایت «رده» است. این سایت کار جالبی انجام داده و یک موتور جستجوی وام طراحی کرده است. کافی است مبلغ وام موردنیاز و مبلغ قسط ماهانه‌ای که هر ماه توان پرداختش دارید را در رده بزنید و بعد از چند ثانیه تمام وام‌هایی که به کارتان می‌آید را به‌تان معرفی کند. البته سایت رده سپرده‌های بانکی را هم بررسی و بالاترین سودهای بانکی را به شما معرفی می‌کند. بررسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و امکان سرمایه‌گذاری در آنها، بورس، سبدگردان‌ها و همین‌طور خرید بیمه هم از دیگر سرویس‌هایی است که می‌توانید از رده بگیرید. یکی از مهم‌ترین خدماتی که در رده به کاربرانش ارائه می‌کند.

نحوه استعلام شبا

دو راه پیش رو دارید: استعلام از همراه بانک و اپلیکیشن رده. برای گرفتن استعلام شبا بانک ملت از همراه بانک، حتما باید اپلیکیشن همان بانک را توی گوشی‌تان نصب داشته باشید. نکته‌ای که استعلام شبا از همراه بانک را کمی سخت می‌کند، همین است. اما روش دوم نصب اپلیکیشن یا ورود به بخش «دریافت شبا رده» است. کافی است رده را روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید تا بتوانید تبدیل یا استعلام شبا ۳۲بانک ایرانی را بگیرید.

مراحل تبدیل شماره کارت به شماره شبا

برای دریافت شماره شبا با شماره کارت در پنل کاربری «رده» این مراحل را انجام دهید: وارد حساب کاربری خودتان در رده شوید. اگر قبلا عضو نشده‌اید، طی چند ثانیه با نوشتن نام و نام خانوادگی، شماره همراه و انتخاب رمز عبور ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود. بعد از ورود به حساب کاربری، سه پنجره تبدیل‌های شبا، استعلام چک برگشتی و استعلام تسهیلات را می‌بینید. وارد قسمت «تبدیل‌های شبا» شوید. در «رده» این امکان وجود دارد که براساس شماره کارت یا حساب، شماره شبا خودتان را بگیرید. برای تبدیل شماره کارت به شبا، روی بخش «کارت به شبا» بزنید و در کادر مشخص‌ شده، شماره کارت ۱۶رقمی را تایپ و دکمه تبدیل کارت به شبا را «لمس» کنید.

دریافت شماره شبا بانک ملی

برای گرفتن شبا اول باید وارد حساب کاربری خودتان در سایت رده شده و بعد هم گزینه تبدیل‌های شبایی را انتخاب کنید. در نهایت هم با یکی از اطلاعات حساب بانکی - یعنی شماره حساب یا شماره کارت - شماره شبا بانک ملی را دریافت کنید. البته می‌توانید مستقیما و با یک کلیک هم وارد بخش «دریافت شبا بانک ملی» شوید.

بانک ملی ایران اولین بانکی بود که از شماره شبا برای مبادلات بانکی استفاده کرد، اما در حال حاضر تمام بانک‌ها برای جابه‌جایی پول یا هر خدمات بانکی دیگری نیاز به شماره شبا دارند. یکی از مزایای ثبت‌نام و عضویت در حساب کاربری «رده» این است که می‌توانید شماره شبای هر کدام از حساب‌های بانکی‌تان را پیدا کنید و با دادن شماره کارت یا شماره حساب، شبا را تحویل بگیرید.

دریافت شماره شبا بانک ملی با شماره کارت

چنانچه شماره شبا بانک ملی خودتان را نمی‌دانید، دو راه پیش روی‌تان وجود دارد تا کد ۲۴ رقمی شبا بانک ملی را بگیرید:ز

  1. اینکه باید ابتدا شماره حساب خودتان را در بخش دریافت شبا بانک ملی وارد کنید و شماره شبا را تحویل بگیرید.
  2.  «رده» این امکان را به مشتریانش می‌دهد تا با وارد کردن شماره کارت بانک ملی، شماره شبا را به دست بیاورند. برای استفاده از این امکان و همچنین اطمینان از نام صاحب حساب و فعال بودن حساب، باید عضو «رده» شوید. در اصل به زبان خودمانی، اگر به شماره حسابتان دسترسی ندارید، رده امکان دریافت شماره شبا بانک ملی با شماره کارت را برای شما فراهم کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied