شمانیوز
شما نیوز

در دیدار دکتر نجار زاده و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد

نقش ممتاز بانک ملی ایران در حمایت صنعت نشر و کتاب

نقش ممتاز بانک ملی ایران در حمایت صنعت نشر و کتاب

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با دکتر یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجار زاده در این دیدار با اشاره به حمایت این بانک از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، گفت: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اهتمام ویژه ای به نشر کتاب دارد و با اعطای تسهیلات به ناشران کتاب، در جهت تسهیل امور فعالان این صنعت تلاش کرده است .

وی افزود: یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران در عرصه کتاب و نشر، استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت چوب و کاغذ مازندران برای تأمین نیاز بازار داخلی به کاغذ و خودکفایی در این عرصه است.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: تأمین نیاز ناشران با تولیدات این شرکت موجب شده است تا کشور در شرایط تحریم و فشارهای خارجی دغدغه ای برای این کالای استراتژیک نداشته باشد.

وی ادامه داد شرکت چوب و کاغذ مازندران تلاش کرده است تا در شرایط تلاطمات قیمت ها در بازار ، کاغذ را با قیمت ارزان تری به دست ناشران برساند.

دکتر یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار گفت: عملکرد بانک ملی ایران در شبکه بانکی از جهت حمایت بخش فرهنگ و کمک به ترویج هرچه بیشتر کتابخوانی در سطح جامعه ممتاز و برجسته است.

وی ضمن تقدیر از بانک ملی ایران به دلیل حمایت از برگزاری موفق سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد، بدون شک عملکرد این بانک در تامین نیاز داخلی کشور به کاغذ از طریق شرکت چوب و کاغذ مازندران موجب ثبات و اطمینان صنعت نشر در کشور شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی