شمانیوز
شما نیوز

نشست مدیرعامل بانک توسعه صادرات با همکاران شعبه کاشان

نشست مدیرعامل بانک توسعه صادرات با همکاران شعبه کاشان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و هیأت همراه ضمن بازدید از شعبه کاشان با رئیس و کارکنان این شعبه گفت و گو کرد.

دکتر افشین خانی در این برنامه که با حضور معاونت اعتبارات، معاونت شعب و بانکداری شرکتی و مدیریت امور ارتباطات و حوزه مدیرعامل بانک برگزار شد، ضمن آگاهی از دیدگاه‌های همکاران درخصوص مسائل بانک، برنامه‌ها و راهبرد‌های جدید بانک را در جهت جذب و نگهداشت مشتریان تشریح کرد.

وی در این دیدار ضمن تشکر از همکاران ساعی و تلاشگر شعبه، عملکرد شعبه را در راستای افزایش منابع و ارائه انواع خدمات بانکی در قالب بسته الماسان رضایتمند توصیف کرد و این عملکرد را با توجه به سرانه نیروی شعبه در مقایسه با سایر شعب، مورد رضایت مجموعه مدیران بانک دانست.

مدیرعامل بانک در بخشی دیگری از سخنان خود با تبیین سیاست‌های بانک در سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن این سیاست‌ها و حمایت‌های بانک از حوزه‌های تولید داخلی، گام‌های مؤثری در جهت افزایش تولید و توسعه کشور برداشته شود.

در پایان این جلسه، ضمن اعطاء و ابلاغ حکم معاونت جدید شعبه، مسئولین و همکاران، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک و هیأت همراه، نظرات و سؤالات خود درخصوص بسته سیاست‌های اعتباری و مسائل پرسنلی را با آقای دکتر خانی و مسئولین همراه در میان گذاشته و به تبادل نظر پرداختند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی