شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه کارگران

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمات "کارتینو" و "درخواست و دریافت غیرحضوری تسهیلات از طریق سامانه فرارفاه" به عنوان دو خدمت جدید بانک رفاه کارگران رونمایی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، خدمت "کارتینو" (صدور کارت و خدمت سلف سرویس به صورت خویش‌فرما) علاوه بر خدمات مشابه کیوسک، تمامی عملیات‌های غیرنقدی مانند صدور انواع کارت بانکی، انسداد و رفع انسداد آن را بدون نیاز به حضور در شعبه به صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر می‌کند. این محصول که برای نخستین بار در کشور برای ارایه خدمات یاد شده طراحی و تولید شده قادر است تا ضمن افزایش چشم‌گیر چابکی خدمات صدور کارت، منجر به رضایت‌مندی بالای مشتریان شود.

 

خدمت "درخواست و دریافت غیرحضوری تسهیلات از طریق سامانه فرارفاه" نیز از دیگر خدمات غیرحضوری جدید بانک رفاه کارگران است که امکان ارائه درخواست تسهیلات و دریافت آن را بدون نیاز به حضور در شعبه فراهم می‌کند و مشتریان این بانک می‌توانند از طریق نرم‌افزار "فرارفاه" درخواست‌های خود را ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.  

از مزایای این سامانه می‌توان به مشاهده تسهیلات قابل اعطا و درخواست تسهیلات انتخابی به‌صورت غیرحضوری، سهولت در انجام امور مربوطه، کاهش تردد و کمک به بهبود محیط زیست، امکان تبادل سریع‌تر اطلاعات، امکان پایش و رهگیری درخواست اشاره کرد. این سامانه با بهره‌برداری از خدمات الکترونیک مانند گواهی امضای دیجیتال، تمبر و سفته الکترونیک، تجربه متفاوتی را در ارائه خدمت تسهیلات غیرحضوری برای مشتریان رقم می‌زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی