شمانیوز
شما نیوز

پیروزی بر داعش، پیروزی جبهه اسلام در برابر آمریکا و اسرائیل بود

جانشین فرماندهی ناجا گفت: پیروزی بر داعش، پیروزی جبهه اسلام در برابر آمریکا و اسرائیل بود.

پیروزی بر داعش، پیروزی جبهه اسلام در برابر آمریکا و اسرائیل بود

سردار اسکندر مومنی امروز در مراسم سومین روز شهادت سردار جانباز علی ییلاقی که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و مردم در مصلی جمعه شهرستان بهشهر برگزار شد، با اشاره به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر گروهک تروریستی داعش و حامیان آن‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود - که به فرماندهی سردار سلیمانی و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت گرفت- اظهار کرد: جبهه شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود همه تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند در جبهه مقاومت شکاف ایجاد و سوریه و عراق را تصرف کنند اما با امتداد روح شهادت و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، تمام تلاش‌های آن‌ها ناکام ماند و جبهه اسلام و انقلاب به پیروزی با ارزش دیگری دست یافت.

مومنی در ادامه گفت: آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن‌ها هر کاری که می‌توانستند و هر حیله و نیرنگی که از دستشان بر می‌آمد در حوزه‌های میدانی، سیاسی و اقتصادی علیه ایران، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان انجام دادند و همه فریادهایی که امروز بر می‌آورند و تهدیدهایی که می‌کنند ناشی از شکست سختی است که خوردند.

وی تصریح کرد: یک روز نخست وزیر لبنان را گروگان می‌گیرند و به او می‌گویند که علیه جمهوری اسلامی ایران حرف بزند و روزی دیگر بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسند اما با وجود همه تلاش‌هایی که آمریکا، صهیونیست و آل سعود انجام می‌دهند خوشبختانه امروز ایران به برکت حضور رزمندگان، ایثارگران و امتداد راه شهدا سربلندتر از هر زمان دیگر و با عزت و اقتدار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش شما نیوز ، جانشین فرماندهی ناجا در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: شهید ییلاقی مردی بزرگ با زندگی سراسر مبارزه و استقامت بود و با صبوری و روحیه بسیار بالا و ایمان قوی و شرایط سخت جانبازی زندگی را سپری کرد. شجاعت، رشادت، مردم‌داری، ایمان، صبر و ایثار از خصوصیات بارز اخلاقی سردار شهید علی ییلاقی بود و هنوز رشادت‌های او در مناطق جنگی کشور زبانزد خاص و عام است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور افزود: سردار ییلاقی در کمترین زمان ممکن و بدون اینکه دانش نظامی را در مراکز دانشگاهی و نظامی و آکادمیک فرا گیرد با روحیه قوی، ایمان و پشتکار مشکلات و مسائل را حل می کرد حتی به فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا منصوب و پس از مدتی در یکی از عملیات‌های جنگی به شدت مجروح و به درجه جانبازی نائل شد.

مومنی در ادامه گفت: در مدتی که سردار ییلاقی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا بود چنان بر دل‌ها حاکم شد و چنان در قلب رزمندگان جای گرفت که هرگز آن لحظات از یاد و خاطر همرزمانش فراموش نمی شود.

وی در پایان اظهارکرد: سردار ییلاقی در تمام طول زندگی با شرایط سخت جانبازی خود مبارزه کرد و هیچ‌گاه تسلیم نشد. او روحیه بسیار بالایی داشت و بیش از ۳۴ سال شرایط دشوار جانبازی خود را صبورانه تحمل کرد و این شرایط جسمی هرگز نتوانست اراده فولادین، پشتکار و ایمان او را مغلوب و تسلیم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی