شمانیوز
شما نیوز

با تحلیل برنامه‌های جهش تولید در این شرکت مشخص شد

فولاد کاوه نمونه‌ای برجسته از توانمندی‌های صنعت فولاد ایران

روند پیشرفت و دستاوردهای شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ناشی از ثبت رکوردهای متعدد در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ یک نمونه برجسته از توانمندی‌ها و امکانات صنعت فولاد در ایران است. در این گزارش، به بررسی عناصر مختلفی از این مطلب، شامل موفقیت‌ها، استراتژی‌ها، و چشم‌اندازها پرداخته‌ایم.

فولاد کاوه نمونه‌ای برجسته از توانمندی‌های صنعت فولاد ایران

فاطمه نجفی/خبرنگار شمانیوز، تحلیل آمارهای تولید و برنامه‌های شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نشان می‌دهد که این مجتمع عظیم صنعتی در جنوب کشور با استراتژی‌های مدیریتی مناسب و استفاده از توانمندی‌های داخلی، توانسته است رکوردهای قابل توجهی را در سال ۱۴۰۳ و در تداوم ثبت رکوردهای گذشته به ثبت برساند. این رکوردشکنی‌ها در شرایط تحریمی و محدودیت‌های مختلف از جمله منابع انرژی اثبات می‌کند که این شرکت با نگاهی به آینده همچنان به دنبال توسعه و پیشرفت خود می‌باشد. 

جهادگران عرصه تولید در مجتمع فولاد کاوه جنوب با انجام برنامه‌های تبیینی و ابلاغی از طرف مدیریت و برنامه‌ریزان SKS، سال جدید را با رکوردهای چشمگیر و بی‌نظیری آغاز کرده‌اند. فعالیت‌های تولیدی این شرکت بر اساس شعار سال و تمرکز بر جدیت در تحقق اهداف، برای رشد تولید و توسعه صنعت فولاد ایران قرار گرفته است. 

برنامه‌های مدیریتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بر اساس تحقق شعار سال در جهش تولید و  بر فرهنگ سازمانی متمرکز شده است که در ابتدای سال ۱۴۰۳ با دستیابی به دو رکوردشکنی در تولید محصول آهن اسفنجی و شمش فولادی بیلت و ثبت رکوردهای تولید روزانه در این شرکت با جدیت دنبال شد. 

اهمیت واژه جهاد برای اقتصاد و تولید در کلام رهبر معظم انقلاب که به معنای واقعی جهاد محسوب می‌شود در مجتمع فولاد کاوه با رعایت اصل شفافیت و فعالیت پولادمردان این مجموعه با جدیتی بیش از پیش بر تحقق تلاش دارد. 

در ابتدای سال ۱۴۰۳، شرکت فولاد کاوه جنوب با استفاده از نوآوری‌های مدیریتی و ابتکارهای عملی، بهره‌گیری از فناوری‌های روزآمد و بهره‌گیری از توان داخلی و بومی، دو رکوردشکنی در تولید ماهیانه آهن اسفنجی را به ثبت رساند. 

این شرکت پس از ثبت رکورد تولید روزانه، توانست تولید آهن اسفنجی خود را با اختلاف ۱۱ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی برساند. همچنین، در زمینه تولید شمش فولادی نیز، سه رکورد زنی روزانه ثبت کرد و توانست به میزان بیشتری از رکورد پیشین برسد. 

این دستاوردها در شرایط تحریمی ماحصل کارجمعی و برنامه‌های تبیینی سازمانی است که با مشاوره علمی و بومی سازی، توانست در مسیر تعالی صنعت فولاد ایران اثرگذار باشد. با توجه به این دستاوردها، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ثبت رکوردهای بیشتری در آینده خواهد پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی