شمانیوز
شما نیوز

هانده ارچل

هانده ارچل به ایران مهاجرت می‌کند؟ | رابطه هانده ارچل با شهاب حسینی چیست ؟

هانده ارچل در روز 23 ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد.

هانده ارچل به ایران مهاجرت می‌کند؟ | رابطه هانده ارچل با شهاب حسینی چیست ؟

به گزارش شمانیوز؛ بااکران دو فیلم سینمایی مست عشق و سال گربه در عید سعید فطر؛ فیلم هانده ارچل رو پرده های سینمای کشور به نمایش درخواهد آمد.یکی از مشهورترین بازیگران جوان ترکیه ای هانده ارچل می باشد که حتی اگر اهل فیلم های ترکیه ای نیز نباشید، قطعا اسم و عکس های او را در اینستاگرام و یا دیگر صفحات مجازی دیده اید. در ادامه قصد داریم تا درباره بیوگرافی این بازیگر جذاب و دوست داشتنی بیشتر صحبت کنیم.

فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند، در واقع بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی را روایت می کند و در لیست بازیگران فیلم مست عشق، اسامی چهره هایی همچون پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور و جمعی از بازیگران مطرح ترکیه از جمله هانده ارچل به چشم می خورد. هانده ارچل در فیلم مست عشق نقش کیمیا خاتون را برعهده دارد.

لیست بازیگران فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده هم متشکل است از بهرام افشاری، شبنم قربانی، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied