شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیشگویی است که از کارت‌های خاص تاروت برای تفسیر و پیش‌بینی آینده استفاده می‌کند.فال تاروت  معمولاً بر اساس ترکیب و موقعیت کارت‌ها و نمادهای آن‌ها برای ارائه تعبیرهای مختلف استفاده می‌شود.فال تاروت به عنوان یکی از روش‌های محبوب پیشگویی، بر اعتقاد به قدرت نمادها و تاثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها استوار است.برخی افراد از فال تاروت به عنوان یک ابزار جذاب برای خودشناسی و پیش‌بینی آینده استفاده می‌کنند و به آن اعتقاد دارند.در ادامه فال تاروت فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 را بخوانید. 

 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

فروردینی ماهی جان، مباشرت مشتاقانه شما نتایج چشمگیری دارد. ممکن است متوجه شوید که به یک رهبر تبدیل شده اید. معمولاً اولین کسی که از تفکر متعارف جدا می شود، کسی است که یک روند جدید را تعریف می کند. در این شرایط، نیاز جدی به صدا و دید تازه وجود دارد - پس حرکت خود را انجام دهید. اطرافیان شما که آماده تغییر هستند از رهبری شما حمایت خواهند کرد. 

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ده جام

اردیبهشت ماهی، هماهنگی درونی و بیرونی دلیلی برای جشن گرفتن است. پیروی از یک رویکرد کار گروهی برای به حداکثر رساندن منافع برای خود ضروری است. اراده خیری که از چنین رویکردی پدید می آید تا مدت ها پس از پایان پروژه دوام خواهد داشت. اگر در این زمان رویکردی فداکارانه داشته باشید، بعداً پاداش سخاوتمندانه خواهید گرفت.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، سوء تفاهم ها رابطه را تا حد انقطاع متشنج می کند. خود را از افراد و نیروهایی که با آنها سازگار نیستید جدا کنید. رشد پوست ضخیم تر از خلاقیت و تخیل خود استفاده کنید و به دنبال موقعیت هایی بگردید که نحوه دیدن چیزها برای اطرافیان شما منطقی باشد. به سمت کسانی حرکت کنید که می توانند استعدادهای شما را در آغوش بگیرند و از آنها قدردانی کنند.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، سوء تفاهم ها رابطه را تا حد انقطاع متشنج می کند. خود را از افراد و نیروهایی که با آنها سازگار نیستید جدا کنید. رشد پوست ضخیم تر از خلاقیت و تخیل خود استفاده کنید و به دنبال موقعیت هایی بگردید که نحوه دیدن چیزها برای اطرافیان شما منطقی باشد. به سمت کسانی حرکت کنید که می توانند استعدادهای شما را در آغوش بگیرند و از آنها قدردانی کنند.

 متولدین تیر

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

تیرماهی جان، صبورانه منتظر بمانید تا شرایط خود را حل کنند. از خود بپرسید - آیا هنوز همه حقایق وارد شده اند؟ یا سکه هنوز در هوا می چرخد؟ در اینجا نیازی به تصمیم گیری یا اقدامات زودهنگام نیست. فقط زمانی عمل کنید که بتوانید با یک قلب و ذهن یکپارچه این کار را انجام دهید.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عشاق

مرداد ماهی، دو واقعیت بالقوه را ادغام کنید یا یکی از آنها را رها کنید. مایل به مصالحه باشید، سپس به تعهداتی که در نهایت می دهید پایبند باشید. به شهود خود در کنار عقل منطقی خود اعتماد کنید و هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، آن را با اطمینان انجام دهید.

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه چوبدست

شهریور ماهی، تعادل خود را حفظ کنید و از قدرت عاقلانه استفاده کنید تا الگوی خوبی باشید. شما عامل تعیین کننده در این شرایط هستید و شرایط به سمتی پیش می رود که شما آنها را هدایت کنید. هنگامی که وضوح و اطمینان حیاتی است، بلاتکلیفی یا شک پاسخ های مناسبی نیستند. همانطور که نقش بزرگتری را بر عهده می گیرید، احساس راحتی بیشتری می کنید. فرصت را غنیمت بشمارید و بر رویدادها تأثیر بگذارید، زیرا همه چیز در انتظار شماست.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

مهرماهی عزیز، قبل از اقدام، مدتی را صرف جمع آوری اطلاعات کنید. نه اجازه ندهید دیگران شما را فراتر از مرزهایتان برانند و نه به خودتان اجازه دهید که تند عمل کنید. شما باید قبل از هر حرکتی شرایط را کاملاً جذب کنید حتی اگر نداشتن راه حل به محض اینکه بخواهید باعث تنش شود. دارای صبر. شرایطی وجود دارد که در آن عمل بهتر از عدم عمل است. اما این یکی از آنها نیست. تا جایی که ممکن است سکوت کنید و اجازه دهید همه چیز حل شود. کمی مراقبه می تواند به شما کمک کند تا به عینیت بیشتر برسید. شما اطلاعات کافی ندارید، زیرا همه شواهد هنوز وارد نشده اند.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت عدالت

آبان ماهی ها، برای حمایت از حقیقت و خدمت به بزرگترین خیر، ترازو را متعادل کنید. همانطور که شاهد روایت مردم از خودشان هستید، درک شما فراتر از کلماتی است که می شنوید. استنباط ها و سرنخ های ظریف حقایقی را آشکار می کند که به شما امکان می دهد ارزیابی عاقلانه و دقیقی داشته باشید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ده سکه

آذر ماهی جان، شما ملزم به انجام تعهدات هستید. هر عمل خرج کردن و سرمایه گذاری و تامین امنیت را به عنوان کاشت بذری در نظر بگیرید که جوانه می زند و درخت پول دیگری را در حیاط شخص دیگری تولید می کند. چگونه می توانید در پرتاب آن دانه ها واقعاً باهوش و مبتکر شوید؟ این تکلیف بعدی شماست.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

دی ماهی عزیز هنگامی که شما بر اساس یک دیدگاه مشترک عمل می کنید، اثرات بسیار گسترده ای خواهد داشت. شور و شوق شما بینش شما را تقویت می کند، که با احتمالات شکوفا می شود. همانطور که آزادانه‌تر آنچه را که در ذهن و قلبتان است به اشتراک می‌گذارید، دیگران خود را در بینش شما خواهند دید، بنابراین شما به طور طبیعی تأیید، حمایت، کمک و فراوانی دریافت می‌کنید. شما به روش خودتان به یک نیاز جهانی پاسخ می دهید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

بهمن ماهی عزیز، شما عامل نوآوری و تغییر هستید. خود را به عنوان یک مامور مخفی برای منافع بیشتر در نظر بگیرید. در زمان مناسب، دیگران ممکن است نقش شما را در تبدیل از تفرقه به وحدت تشخیص دهند. با این حال، در حال حاضر از شما خواسته می شود که بی سر و صدا از حاشیه تماشا کنید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت هیروفانت

اسفند ماهی ها، دانش درونی خود را گسترش دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با تکمیل تحصیلات خود و گسترش تجربیات خود، احترام و شناخت کسب کنید. اگر در حال حاضر تمام تجربیات لازم را دارید، پس رزومه خود را بازنویسی کنید تا دیگران بتوانند از شخصیت شما و آنچه می توانید به موقعیتی بیاورید قدردانی کنند. روی هدف خود تمرکز کنید و مصمم باشید. ممکن است مقدر شده باشد که در قلمرو خود استاد باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied