شمانیوز
شما نیوز

فال انبیا

فال انبیا روزانه | فال انبیا فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال انبیا فردا سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فال انبیا روزانه | فال انبیا فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال انبیا یک روش پیشگویی است که بر اساس تعالیم و زندگی نامه‌های انبیا و پیامبران الهی، انجام می‌شود.در فال انبیا، افراد با مطالعه و تفسیر داستان‌ها و پیام‌های الهی انبیا، سعی در پیش‌بینی و تعبیر مسائل و اتفاقات آینده دارند.مهمترین نکته در فال انبیا این است که تفسیر و پیش‌بینی‌ها بر اساس دینامیک‌ها و مفاهیم مذهبی انجام می‌شود و بر اعتقاد به راهنمایی الهی و تأثیرات مثبتی که از دیدگاه انبیا بر زندگی انسان‌ها می‌آید، تأکید دارد.فال انبیا به عنوان یک روش پیشگویی معتبر در ادیان مختلف، برای بسیاری از افراد ارزش و اهمیت دارد و به آن اعتماد کرده و از آن بهره می‌برند.در ادامه فال انبیا فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

فروردین

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت.  اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

اردیبهشت

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

خرداد

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد.  تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

تیر

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

مرداد

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر  شایستگی و کفایتی که داری،  موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که  ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

شهریور

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.

 

 

مهر

حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

آبان

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

آذر

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن می‌باشد. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهیدآورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است، او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

دی

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

بهمن

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

اسفند

حضرت آدم ( ع) 

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش که ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ی  نعمت، بجای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز  که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied