شمانیوز
شما نیوز

امیر علی نبوبیان

جنجال تازه برای امیر علی نبوبیان | مردم به امیر علی نبوبیان چه گفتند؟

شاید طیف مخاطبان نبویان و رائفی‌پور طبق چیزی که به ما نشان دادند باید کمی فرق کند اما حالا متوجه شدیم که او نیز از پیروان رائفی‌پور بوده و در ادامه به سراغ نظرات مردم می‌رویم.

جنجال تازه برای امیر علی نبوبیان | مردم به امیر علی نبوبیان چه گفتند؟

به گزارش شمانیوز؛ به تازگی امیرعلی نبویان مهمان هاردتاک «ستاره‌بازی» بوده. این مجری و نویسنده سرشناس در قسمتی از برنامه به تعریف و تمجید از علی‌اکبر رائفی‌پور، نظیه‌پرداز اصولگرا می‌پردازد. رائفی‌پور همواره اظهارات پربازخورد را مطرح می‌کند و تقریبا به همان اندازه که پرطرفدار است، خبرساز هم هست.

حشمت درباره کاراکتر نبویان در سال‌های اخیر نوشته: حس می‌کنم همه دست به دست شدن تا امیرعلی نبویان رو به عنوان کاراکتر «باهوش» جلوه بدن.

آلوارز نیز درباره کاراکتر نبویان معتقد است: امیرعلی نبویان خدای اداهای وایرالی هست!

کاربری به نام «بچه» نیز نوشته: امیرعلی نبویان یه جایی گفت امید از ما خیلی دوره. بچسبید به دل‌خوشی‌هاتون. جالب گفته.

عاطفه هم نظریه نامحبوبی را درباره نبویان مطرح کرده: امیرعلی نبویان شومن هست. حالا نه این‌که کاملا متظاهر باشه و در واقعیت متفاوت باشه، ولی خیلی فیلمه.

هناس اما فن نبویان است: من واقعا تاحالا به هیچ‌کس عمیق حسودی نکردم. ولی بدجور به همسر امیرعلی نبویان حسودیم می‌شه. این مرد واقعا دیوانه‌وار عاشق زنشه اصلا یه جوری ک مثلش ندیدم. یادش می‌افتم از حسودی می‌خوام گریه کنم.

موکا: همین چند وقت پیش، کل مجازی داشت قربون صدقه‌ی امیرعلی نبویان می‌رفت. الان چی شده پس؟

توتی: ببخشید ولی این اداهای عشقولانه امیرعلی نبویان برا بهار کاملا اداست. اگه شما هم فن اینجور اداها هستید پس یه ذره با هم مشکل داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی