شمانیوز
شما نیوز

تاریخ انتشار دو بازی Far Cry ۵ و The Crew ۲ با تأخیر مواجه شد

شرکت «یوبی‌سافت» اعلام کرد قصد دارد تاریخ انتشار دو بازی خود را کمی به تأخیر بی‌اندازد. Far Cry ۵ که پیش از این قرار بود در تاریخ دوشنبه، ۹ اسفند عرضه شود.

تاریخ انتشار دو بازی Far Cry ۵ و The Crew ۲ با تأخیر مواجه شد
به گزارش شما نیوز ،شرکت «یوبی‌سافت» اعلام کرد قصد دارد تاریخ انتشار دو بازی خود را کمی به تأخیر بی‌اندازد. Far Cry ۵ که پیش از این قرار بود در تاریخ دوشنبه، ۹ اسفند عرضه شود، به دوشنبه، ۷ فروردین منتقل شد. هم‌چنین بازی The Crew ۲ از تاریخ جمعه، ۲۵ اسفند، به تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ موکول شد.
یوبی‌سافت درمورد این تأخیر توضیحاتی ارائه داده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنیم: چشم‌انداز ما درمورد بازی The Crew ۲ همیشه جاه طلبانه بوده است؛ بازخوردهایی که ما تاکنون از هواداران و مطبوعات دریافت کرده‎‌ایم بسیار دلگرم‌کننده بود، و از اعتماد و حمایت شما بسیار ممنونیم. به منظور عمل به وعده‌هایی که داده‌ایم، تصمیم گرفتیم تا تاریخ انتشار بازی را به تأخیر انداخته و آن را در بازه زمانی بین آپریل تا سپتامبر ۲۰۱۸ عرضه کنیم. تاکنون پیامی از بازی Far Cry ۵ به این شکل از سوی سازنده منتشر نشده، اما در به‌روزرسانی بلاگ یوبی‌سافت اشاره شد که تیم سازنده، برای رسیدن برخی پیشرفت‌ها و ارائه محصولی کم نقص زمان بیشتری نیاز دارد. یکی از اعضای یوبی‌سافت اشاره داشت که علت بوجود آمدن این تأخیرها به دنبال موفقیت بازی تازه منتشر شده «فرقه اساسین: ریشه‌ها» (Assassin's Creed: Origins) است که در اوایل سال ۲۰۱۶ این شرکت تصمیم گرفت برای بالا بردن سطح کیفی این مجموعه، از انتشار سالیانه آن صرف‌نظر کند. بدیهی است که تأخیر FarCry ۵ همانند «فرقه اساسین: ریشه‌ها» تاخیری یک ساله نیست، اما عنوان The Crew ۲ تأخیر طولانی‌تری را دریافت کرده که می‌تواند تاثیرات زیادی روی کیفیت نهایی این عنوان داشته باشد. به هر حال، افراد زیادی ترجیخ می‌دهند تا کمی بیشتر صبر کنند، ولی در نهایت با یک محصول با کیفیت‌تر روبرو شوند.
دنیای بازی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی